کد خبر: ۶۶۸۸۰
۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۸/۱۴

توضیحات تلگرامی مدیرعامل
بورس پرس خبر می دهد:

توضیحات تلگرامی مدیرعامل "های وب" + آخرین پیگیری از بازگشایی نماد

مدیرعامل و سهامدار ۸۶ درصدی "های وب" در مورد توافق با پارس آنلاین توضیحات تلگرامی داد و آخرین پیگیری از سازمان بورس در مورد بازگشایی نماد هم به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی اعلام شرکت داده گستر عصر نوین معروف به "های وب" مبنی بر خرید شرکت پارس آنلاین، نماد این شرکت تازه وارد ( که 22 شهریور با عرضه 10 درصد سهام و کشف قیمت 285 تومانی هر سهم وارد بورس شده) از 7 آبان تاکنون بسته شده تا توضیحات مدیران در مورد آثار مالی این رویداد اعلام شود.

توضیحات تلگرامی مدیرعامل و سهامدار 86 درصدی "های وب"

براساس این گزارش، بعد از منتفی شدن خرید یا ادغام آسیا تک، ایمان میری مدیرعامل و سهامدار 86 درصدی "های وب" آخر هفته گذشته از طریق تلگرام به گروهی از فعالان بازار اعلام کرد با حضور در سازمان بورس ، توضیحاتی در  مورد توافق با پارس آنلاین و ابعاد آن داده اما تا تایید نهایی از طرف رگولاتور دو بخش،  اجازه انتشار اطلاعات را ندارد.

به گفته وی قطعا پس از تایید و قبل از بازگشایی نماد "های وب"، تمام اطلاعاتی که منجر به شفاف سازی کامل شود،  از طریق کدال افشا خواهد شد.

آخرین پیگیری از سازمان بورس در مورد بازگشایی نماد

براساس این گزارش، آخرین پیگیری های بورس پرس از سازمان بورس در مورد بازگشایی نماد هم نشان می دهد ، قرارداد مربوط به توافق دو شرکت دریافت شده و قرار است بعد از دریافت مدارک تکمیلی ، در مورد آن شفاف سازی و نکاتی اعلام شود.

در این میان ، آنچه مسلم شده ، بحث ادغام "های وب" و پارس آنلاین مطرح نبوده بلکه قرار شده و است که معامله ایی برای خرید شرکت پارس آنلاین انجام شود که باید منتظر گزارش کارشناس و توضیحات لازم بود. از سوی دیگر در حالی معامله فوق از طریق منابع مالی و تخصیص سهام خواهد بود که احتمالا" "های وب" برای تامین منابع لازم ، اقدام به افزایش سرمایه خواهد کرد ولی این موضوع نهایی نیست.

با این اوصاف در شرایطی ایمان میری برای به سفر خارج کشور رفته و این هفته در ایران نیست که زمان تقریبی بازگشایی نماد "های وب " معلوم نیست و باید منتظر تکمیل مدارک مورد نیاز سازمان بورس و سپس توضیحات مدیران در کدال ماند تا بعد از امکان بازگشت به بورس این شرکت تازه وارد و خبرساز فراهم شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ