کد خبر: ۶۶۹۰۵
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۸/۱۴

وزیر ارتباطات: نیروهای امنیتی عراق وای‌فای ایران را قطع کردند

وزیر ارتباطات: نیروهای امنیتی عراق وای‌فای ایران را قطع کردند

وزیر ارتباطات از عدم صدور مجوز لازم توسط هیئت اتصالات عراق جهت برقراری سرویس وای‌فای در مسیر نجف به کربلا خبر داد و گفت: با وجود پیگیری‌ها تجهیزات وای‌فای توسط مراکز امنیتی عراق توقیف شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محمد جواد آذری جهرمی در صفحه شخصی‌ با اشاره به عدم تحقق وعده‌های این وزارتخانه در برقراری ارتباطات مناسب ایام اربعین اعلام کرد: برای برقراری سرویس وای‌فای در مسیر نجف به کربلا تلاش زیادی صورت گرفت و متأسفانه هیئت اتصالات عراق علی‌رغم تعهدات وزارت ارتباطات این کشور در این موضوع مجوز لازم را صادر نکرد.با وجود پیگیری‌های وزیر کشور، بنده و سفیر ایران در عراق تجهیزات وای‌فای توسط مراکز امنیتی عراق توقیف شد.

برخی مراکز خبری امروز از خلف وعده وزارت ارتباطات در تأمین وای‌فای مسیر نجف به کربلا اطلاع‌رسانی کردند که به نظر می‌رسد اطلاعی از اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته در کنفرانس خبری نمایشگاه مطبوعات، بخش‌های مختلف خبری سیما و نیز مصاحبه مفصل با رادیو اربعین نداشتند.

وزارت ارتباطات و اپراتورهای ایرانی حداکثر تلاش در خدمت‌رسانی به زوار اباعبدالله را از ماه‌ها قبل در دستور کار داشته‌اند و تسهیلات گوناگونی را فراهم دیده‌اند، همزمان اعتقاد داریم رعایت مقررات و قوانین کشور میزبان بر ما لازم است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ