کد خبر: ۶۶۹۵۷
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۸/۱۵

شوخی تلگرامی درمعرفی مدیرعامل جدید بانک صادرات/تغییر۹۹درصدی در روزهای بعد
بورس پرس خبر می دهد:

شوخی تلگرامی درمعرفی مدیرعامل جدید بانک صادرات/تغییر۹۹درصدی در روزهای بعد

معرفی مدیرعامل جدید بانک صادرات ناشی از شوخی تلگرامی و تکذیب شد اما قرار است طی روزهای آینده یکی از مدیران سابق "وبصادر" ، سکاندار بزرگترین بانک بورس و البته پر چالش شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی تغییر مدیرعامل بانک ملت در عصر دیروز که طی آن محمد بیگدلی ( رئیس هیات مدیره ) جانشین هادی اخلاقی شد، امروز هم در فضای مجازی اعلام شد مدیرعامل بانک صادرات هم تغییر کرده و شمس الله تک دهقان که رئیس مرکز تحقیقات "وبصادر" ، جانشین سیاوش زارعتی شده است.

در این رابطه پیگیری های بورس پرس از چند منبع موثق نشان داد این تغییر شایعه ایی بیش نبوده و ناشی از شوخی تلگرامی برخی با تک دهقان بوده که با انتشار عکسی از جوانی های وی ، این شایعه را در فضای مجازی منتشر کرده اند.

این در حالی است که تغییر مدیرعامل بانک صادرات با احتمال 99 درصدی جدی بوده و از قرار معلوم یکی از مدیران سابق این بانک که هم اکنون در یکی از بانک ها حضور دارد، جانشین زارعتی خواهد شد.

بانک صادرات با سرمایه 5.7 هزار میلیارد تومانی ، درآمد هر سهم سال مالی جاری را با زیان 245 ریالی هر سهم همراه کرده و از تیر سال گذشته تا کنون با توقف نماد روبرو است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» جی پی | ساعت ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۸/۲۴
0
0
پاسخ
سلام . پس چه زمانی این اتفاق خوشایند می افته . 2 هفته از انتشار خبرتان گذشت .
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ