کد خبر: ۶۶۹۶۷
۰:۰ - ۱۳۹۶/۸/۱۶

مزایای قرارداد جدید زیرمجموعه
معاون خرید فولاد هرمزگان اعلام کرد:

مزایای قرارداد جدید زیرمجموعه "فولاد" و افزایش ۱۳ درصدی سود

معاون خرید فولاد هرمزگان ضمن اعلام انعقاد قرارداد خرید برق از طریق بخش خصوصی ،از صرفه جویی ۳۰ میلیارد تومانی هزینه خرید انرژی از ابتدای شهریور سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،علی گلشن با اشاره به هزینه شدن بیش از 80 درصد منابع مالی سازمان در واحد خرید مواد اولیه و انرژی و نقش مهم آن در کاهش هزینه های فولاد هرمزگان،گفت: این واحد در سال 96 برای اولین بار در تاریخ این فولادسازی موفق به انعقاد قرارداد خرید 150 مگاوات ساعت برق مصرفی شرکت از طریق بخش خصوصی شد که با اجرایی شدن این قرارداد از ابتدای شهریور سال جاری بالغ بر 30 میلیارد تومان صرفه جویی هزینه خرید انرژی در مقایسه با سایر روش های خرید قبلی محقق شد.

وی کاهش در هزینه های سازمان و افزایش اطمینان از تامین برق سازمان را از مهمترین مزایای این قرارداد عنوان کرد.همچنین پرداخت صورتحساب پس از 50 روز از صدور صورت حساب، صورت خواهد گرفت. این قرارداد بر EPS موثر بوده و موجب افزایش سود پیش بینی شده به مبلغ 20 ریال می شود.

فولاد هرمزگان فرابورسی با سرمایه 1.5 هزار میلیارد تومانی که فولاد مبارکه سهامدارعمده 95.2 درصدی ان محسوب می شود، در پیش بینی درآمد منتهی به سال جاری،سود هر سهم را 150 ریال براورد کرده که در 6 ماهه نخست 85 ریال معادل 57 درصد را پوشش داده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ