کد خبر: ۶۷۰۰۵
۱۳:۷ - ۱۳۹۶/۸/۱۶

تکرار رشد عجیب سهم در فرابورس این بار با نوسان ۷۳۱ درصدی

تکرار رشد عجیب سهم در فرابورس این بار با نوسان ۷۳۱ درصدی

بعد از رشد بی سابقه و شگفت انگیز ۱۳۰۳ دصدی یک شرکت در بازار پایه فرابورس، امروز سهم شیرین دارو با معامله تنها ۱۴.۴ هزار سهم شاهد نوسان ۷۳۱ درصدی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی معاملات امروز بازار سهام با رشد 39 واحدی شاخص و ثبت عدد 87 هزار و 883 واحدی و داد و ستد 161 میلیارد تومانی بیش از 759 میلیون سهم به پایان رسید که بازار پایه فرابورس باز هم شاهد رویدادی عجیب و حیرت آور بود.

براساس  این گزارش، روز شنبه بود که شرکت کوچک قند ارومیه در جریان با بازگشایی نماد با رشد بی سابقه و شگفت انگیز 1303 دصدی ، از قیمت 570 تومانی به 8 هزار تومانی هر سهم رسید و رکورد دار جدید گران ترین سهام بازار سرمایه ایران شد.

امروز هم شرکت شیرین دارو ، رویدادی عجیب را رقم زد و طی آن با رشد 731 درصدی از 961 تومان دیروز به 8 هزار تومان رسید اما بعد از این نوسان حیرت انگیز ، با قیمت پایانی 2675 تومان معادل 178 درصد رشد ، مواجه شد.

در حالی بازار پایه فرابورس بدون محدوده قیمتی و محدودیت است که این نوسان ، تنها با معامله 14,486 سهم "دشیری" رخ داد و طی آن در برابر اقدام به فروش 14 سهامدار حقیقی، 22 نفر حاضر به خرید شدند.

براساس این گزارش، هنوز علت این نوسان سئوال برانگیز مشخص نشده اما بررسی های اولیه نشان می دهند شرکت شیرین دارو که بعد از افزایش سرمایه 400 درصدی در اردیبشهت سال جاری 5 میلیارد تومانی شده ، پیش بینی سود 512 ریالی هر سهم سال مالی شهریور 96 را به 3930 ریال برای سال مالی آینده افزایش داده است.

در ترکیب سهامداری این شرکت ، سرمایه گذاری دارویی تامین با مالکیت حدود 55 درصدی حضور دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» فردوسی؟ | ساعت ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۸/۱۶
2
0
پاسخ
بازار پایه بهشت سفته بازان!
» عبداله | ساعت ۱۴:۰ - ۱۳۹۶/۸/۱۶
3
0
پاسخ
سلام . سود 3930 ریالی با سرمایه قبلی یعنی 1 میلیارد میباشد. با سرمایه جدید میشه 786 ریال که متاسفانه تو سیستم تی اس ای اعمال نشده و همین باعث گمراهی شده
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ