کد خبر: ۶۷۰۳۴
۱۲:۷ - ۱۳۹۶/۸/۱۷

صادرات محصولات پتروشیمی ایران به ترکیه تسهیل شد/ کاهش تعرفه ۵ محصول

صادرات محصولات پتروشیمی ایران به ترکیه تسهیل شد/ کاهش تعرفه ۵ محصول

رییس دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی با اشاره به تسهیل صادرات محصولات پتروشیمی ایران به ترکیه،از افزایش ۵ محصول شامل کاهش تعرفه به فهرست محصولات صادراتی به این کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،رضا محتشمی پور درباره تازه ترین توافق های صورت گرفته میان ایران و ترکیه برای کاهش و بهبود تعرفه محصولات صادراتی صنایع پتروشیمی ایران اظهارداشت:خوشبختانه مقام های ترکیه برای کاهش تعرفه ها اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: پیشتر ۱۰ قلم ازمحصولات برای کاهش تعرفه ارائه شده بود و ۵ محصول دیگر نیزکه در فهرست اولیه نبود درجریان مذاکره با مقام های ترکیه اضافه شد و درمجموع ۱۵ محصول می تواند شاهد کاهش تعرفه باشد .

این فعال صنایع پایین دستی پتروشیمی ادامه داد: محصولات PETبطری، PETالیاف ، TBI، پلی پروپیلن کو پلیمر و نیز پلی استایرن به این فهرست افزوده شد که با توجه به افزایش تولید در ایران در این فهرست قرار گرفته اند.

محتشمی پور با بیان اینکه محصولاتی مانند پلی اتیلن ، متانول و اوره پیشتر در این فهرست قرار داشت گفت: مذاکره ها میان دوکشور ادامه دارد و امید است که با توافق های آتی بتوانیم رشد صادرات به ترکیه را شاهد باشیم .

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ