کد خبر: ۶۷۲۴۶
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۸/۲۳

کمک بورسی ها به زلزله زدگان و مهمترین نیاز فعلی مردم
معاون بورس تهران و اهل سرپل ذهاب به بورس پرس خبر داد:

کمک بورسی ها به زلزله زدگان و مهمترین نیاز فعلی مردم

معاون بورس تهران که اهل شهر سرپل ذهاب و در این شهر زلزله زده حضور دارد، از کمک های فعالان بازار سرمایه خبر داد و مهمترین نیاز فعلی مردم را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درجریان وقوع زلزله 7.2 ریشتری غرب ایران ، مردم شهرستان سرپل ذهاب و روستاهای اطراف آن بیشتر خسارت را متحمل شدند و با مشکلات متعددی روبرو شده اند.

براساس  این گزارش، درحالی طی روزهای اخیر کمک هایی از سوی مردم دیگر نقاط کشور و سازمان ها و ارگان شده که عباس کرینی معاون توسعه بورس تهران که اهل سرپل ذهاب است ، در این شهر زلزله زده حضور یافته و درحال ساماندهی کمک هایی است که از سوی فعالان بازار سرمایه شده و ادامه دارد.

وی ضمن قدرشناسی از کمک همه اقشار و گروه ها و مخصوصا" فعالان بازار سرمایه به بورس پرس گفت: بعد از وقوع این زلزله سخت، فعالان بازار سرمایه اعم از کارگزاران بورس، مدیران و مسئولان و... ، از طریق ارسال انواع محموله و..، کمک هایی کرده اند که جای تشکر دارد.

کریمی در پاسخ به این سئوال که مهمترین نیاز فعلی مردم زلزله زده سرپل ذهاب و اطراف آن چیست؟ گفت: با توجه به تعداد زیاد پس لرزه ها که ادامه دارد و تخریب اکثر خانه ها در روستاها ، مهمترین و بیشترین نیاز مردم، چادر برای اسکان موقت است.

به گفته وی کمپینی هم توسط برخی فعالان بازار سرمایه راه اندازی شده و فعالان بازار سرمایه در صورت تمایل می توانند اقدام به واریز مبلبغ به شماره کارت بانک ملی 6037997102371763 خانم دفتری مدیرتالار بورس کرمانشاه کنند تا اقدام به خرید و ارسال لوازم مورد نیاز به روستاها شود

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ