کد خبر: ۶۷۲۴۸
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۸/۲۳

گسترش همکاری برلیانس با

گسترش همکاری برلیانس با "خپارس" + جزئیات برنامه های آینده

مشاور ارشد مدیرعامل برلیانس از گسترش فعالیت های این شرکت با پارس خودرو و جزئیات برنامه های آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از میزان،دنگ فنگ با اشاره به گسترش همکاری های این شرکت با پارس خودرو گفت: همکاری ما با شریک تجاری در ایران در زمینه تولید و عرضه محصولات جدید گسترش می یابد و در آینده نزدیک تولید ون های جین بی در پارس خودرو آغاز می شود.

وی با اشاره به رضایت کامل برلیانس از پارس خودرو در همکاری مشترک این چند سال اخیر گفت: پارس خودرو یکی از بهترین و با کیفیت ترین خودروسازی های ایران است.خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته توانستیم سهم خوبی از بازار ایران بدست بیاوریم و در این عرصه جزو خودروسازان چینی موفق در بازار ایران به شمار می آییم.

این مقام مسئول ادامه داد: اعتماد مناسبی از کیفیت محصولات برلیانس برای مشتریان ایرانی ایجاد شده و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، محصولات جدید از جمله خودروهای شاسی بلند برلیانس به زودی وارد بازار ایران می شود.در برنامه های آینده برلیانس تبدیل کردن ایران به هاب صادراتی به منطقه دیده شده و ما می توانیم در حوزه صدرات هم همکاری های مشترکی با شریک ایرانی تعریف کنیم.

دنگ فنگ افزود: از چهار سال پیش و با مطرح شدن طرح یک کمربند- یک جاده از سوی رئیس جمهوری چین، این گروه خودروسازی به دنبال بهره مندی بیشتر از ظرفیت و توانمندی شریک ایرانی و بازار بزرگ خودروی ایران است و در این راستا برنامه های ویژه ای تدوین کرده است.

وی به تولید ۵ مدل از خودروهای ب ام دبلیو در برلیانس اشاره کرد و گفت: با تاسیس شرکت مشترک با این خودروساز مطرح آلمانی که به صورت ۵۰، ۵۰ شراکت داریم، تا کنون ۵ مدل خودرو از جمله ب ام دبلیو های سری ۵ و سری ۳ در این شرکت تولید و مونتاز می شود و قرار است فعالیت در حوزه تولید خودروهای جدید و همچنین انرژی های نو افزایش یابد.

دنگ فنگ درخصوص مذاکره برلیانس با شرکت ب ام دبلیو برای حضور این خودروسازی در ایران به صورت نماینده رسمی فروش و یا حتی تولید محصولات در قالب همان شرکت مشترک گفت: طبق قرارداد چنین اجازه ای نداریم که محصولات ب ام دبلیو را خارج از شرکت برلیانس در چین تولید و یا مذاکره ای در مورد حضور در کشورهای دیگر داشته باشیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ