کد خبر: ۶۷۲۹۹
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۸/۲۴

رقم بدهی شهرداری تهران به بانک ها اعلام شد + اولویت پرداخت

رقم بدهی شهرداری تهران به بانک ها اعلام شد + اولویت پرداخت

معاون مالی شهرداری تهران با اشاره به اولویت پرداخت دیون و بدهی شهرداری به پیمانکاران گفت: بانک‌ها با ۱۸هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، بزرگترین طلبکار شهرداری تهران هستند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سمیع الله مکارم حسینی با اشاره به برنامه‌های شهرداری برای پرداخت دیون و بدهی به پیمانکاران با بیان اینکه برآورد از حجم بدهی شهرداری تهران حدود 30 هزار میلیارد تومان است به ایسنا گفت: از این میان حدود 9000 میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران و 18هزار میلیارد و 500 میلیون تومان نیز مطالبات بانک‌ها از شهرداری تهران است.

وی با بیان اینکه حدود 14 هزار میلیارد تومان از بدهی‌های مربوط به بانک‌ها متعلق به بانک شهر است، گفت: این رقم بدهی در دفاتر ثبت شده اما قراردادهای باز و یا پروژه‌هایی که قرارداد بسته نشده اما انجام شده اند نیز در شهرداری وجود دارد که ارقام آنها تعیین نشده است.این هزینه‌ها،  فارغ از 22هزار میلیارد تومانی است که برای اتمام پروژه های نیمه تمام احتیاج است.

مکارم حسینی افزود: در وهله اول در حال شناسایی و طبقه بندی مطالبات پیمانکاران هستیم تا مشخص شود این حجم بدهی مربوط به کدام معاونت،‌ سازمان و یا منطقه بوده است.با اینکه بزرگترین طلبکار شهرداری بانک‌ها هستند،با این حال پرداخت دیون پیمانکاران در اولویت اول قرار دارد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ