کد خبر: ۶۷۳۷۳
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۸/۲۷

ایرباس بزرگترین قرارداد تاریخ را بست/ افزایش قیمت سهام

ایرباس بزرگترین قرارداد تاریخ را بست/ افزایش قیمت سهام

امضای بزرگترین قرارداد تاریخ شرکت هواپیماسازی ایرباس با شرکت هواپیمایی ایندیگو هند،به رشد ۳ درصد ارزش سهام این شرکت انجامید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از وب سایت عرب تایمز آنلاین، فابریس برژی مدیر ارشد اجرایی شرکت هواپیماسازی ایرباس در خلال نمایشگاه صنایع هوایی دوبی ۲۰۱۷  و در مصاحبه ای با  AFPگفت: قرارداد بزرگ ایرباس با شرکت هواپیمایی ایندیگو هند به طور قطع از افتخارات و موفقیت های ایرباس در طول سال‌های فعالیت به شمار می رود.

شرکت ایندیگو یک شرکت هواپیمایی خصوصی و ارائه‌کننده پروازهای ارزان قیمت است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر گورگان در استان هاریانا در هند واقع شده ‌است.

این قرارداد شرکت ایرباس، ۴۳۰ فروند هواپیمای سایز متوسط از خانواده آ-۳۲۰ (A۳۲۰) به ارزش حدودی ۴۹.۵ میلیارد دلار آمریکا را شامل می شود. البته مبلغ و جزئیات دقیق این قرارداد از سوی مقامات رسمی دو طرف قرارداد تاکنون منتشر نشده است.

یکی از دلایلی که این نوع هواپیمای ایرباس از همه انواع آن محبوب تر و پر کاربرد تر است، مصرف بهینه سوخت هواپیماهای A۳۲۰  است.

اعلام بزرگترین قرارداد خرید و سفارش هواپیماهای ایرباس موجب شد ۳ درصد ارزش سهام این شرکت غول پیکر هواپیماسازی رشد و افزایش پیدا کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ