کد خبر: ۶۷۳۹۳
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۸/۲۸

تغییر مدیرعامل سایپا در روز تعطیل ؟ / در انتظار تایید یا رد

تغییر مدیرعامل سایپا در روز تعطیل ؟ / در انتظار تایید یا رد

چند رسانه از تغییر مدیرعامل سایپا با حکم وزیر صنعت و معرفی جانشین وی آن هم در روزی تعطیل خبر داده اند که باید منتظر انتشار اخبار رسمی بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی جمالی در حالی از 2.5 سال پیش مدیرعامل سایپا شده بود که خبرگزاری های تسنیم، ایرنا، فارس ، ایسنا و ... از تصمیم و حکم وزیر صنعت بر تغییر وی آن هم در روزی تعطیل خبر داده اند که باید منتظر انتشار اخبار رسمی در فردا بود که اعلام شده قرار است مراسم معارفه مدیرعامل جدید سایپا برگزار شود.

همچنین برخی اعلام کرده اند علیرضا بادکوبه عضو موظف هیات مدیره سایپا ، به عنوان رییس هیات مدیره و جایگزین سید ابریشمی خواهد شد

در این میان ، هنوز هیچ مقام مسئولی این خبر را تایید یا رد نکرده و سایت های وزارت صنعت، ایدرو و سایپا هم توضیحی در این باره نداده اند. از سوی دیگر تغییر مدیرعامل شرکتی مانند سایپا  به طور معمول باید توسط هیات مدیره و یا باتوجه به نفوذ دولت ، از سوی ایدرو انجام شود.

به هرحال طبق خبر منتشره رسانه ها، محمد شریعتمداری طی حکمی محسن قاسم جهرودی را به عنوان جایگزین مهدی جمالی به سمت مدیرعاملی گروه خودروسازی سایپا منصوب کرد.

جهرودی پیش از این مدیرعامل شرکت ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو و سرمایه گذاری ایران خودرو بوده و دارای سوابقی چون قائم مقام ساپکو، مدیرعامل شرکت یاتاقان بوش ایران، عضو هیات مدیره شرکت رادیاتور ایران و... بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ