کد خبر: ۶۷۴۳۹
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۸/۲۹

تخلف ۱۵ میلیارد تومانی ۳ نمایندگی خودرو و احتمال پلمپ

تخلف ۱۵ میلیارد تومانی ۳ نمایندگی خودرو و احتمال پلمپ

تشدید شکایت مردم از شرکت‌های فاقد مجوز فروش باعث شده تا اسامی ۳ شرکت متخلف توسط اتحادیه فروشندگان خودرو به اتاق اصناف ارسال شود و اقدامات قانونی پس از ۲۰ روز برای پلمب آنها صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، 17 مهرسال جاری سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اسامی 7 شرکتی که به صورت غیرقانونی خودرو پیش‌فروش می‌کردند را منتشر کرد. بر همین اساس عملکرد شرکت‌های عظیم خودرو، مفتاح رهنورد، داتیس خودرو، طاها خودرو، شهر خودرو، آداک خودرو و پرشین پارس در پیش‌فروش خودرو به دلیل نداشتن مجوزهای لازم، غیرقانونی اعلام شد.

در قالب این اطلاعیه، سازمان حمایت از مردم تقاضا کرد از خرید خودرو در قالب پیش فروش از شرکت‌های مذکور و مشابه خودداری کنند و قبل از خرید یا پیش خرید خودرو یا پرداخت هرگونه وجه یا عقد قرارداد به مجوزهای قانونی به خصوص ثبت نمایندگی رسمی واردات و مجوز پیش فروش خودرو توجه کافی را داشته باشند.

در حال حاضر با وجود این اطلاعیه همچنان تعدادی از شرکت‌های فاقد مجوز فروش به فعالیت ادامه داده و با تبلیغات متنوع سعی در جذب مشتری دارند. به عنوان نمونه داتیس خودرو که خود را نمایندگی ولوو معرفی کرده همچنان روند فروش را ادامه می دهد، جالب اینکه این شرکت‌های متخلف در تبلیغات، فروش انواع خودرو را اعلام کرده و با شگردهای مختلف مشتریان را در خرید گمراه می‌کنند.

اخیراً تشدید شکایت مردم از شرکت‌های فاقد مجوز فروش باعث شده تا اسامی 3 شرکت مختلف توسط اتحادیه فروشندگان خودرو به اتاق اصناف ارسال شود تا اقدامات قانونی برای پلمپ آنها صورت گیرد. البته براساس ضوابط فرصت 15 تا 20 روزه ای برای این شرکت‌ها در نظر گرفته شده و در صورت ادامه تخلف آنها پلمپ خواهند شد.تخلف این سه شرکت در فروش خودرو به بیش از 15 میلیارد تومان رسیده و در صورت عدم برخورد با آنها تخلفات ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ