کد خبر: ۶۷۴۴۷
۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۸/۳۰

۵ شرکت تبعیدی دیگر به پرریسک ترین تابلو بازار سهام منتقل شدند

۵ شرکت تبعیدی دیگر به پرریسک ترین تابلو بازار سهام منتقل شدند

دیروز ۵ شرکت تبعیدی دیگر به پرریسک ترین تابلو بازار سهام منتقل شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی تاکنون چندین شرکت از جمله شرکت های معروف قدیم بورس مانند پیام ، آزمایش ، صدرا به بازار پایه ج منتقل شده اند که دیروز 5 شرکت دیگر آماده حضور در پر ریسک ترین تابلو بازار سهام شدند.

این شرکت ها شامل سرمایه گذاری اقتصاد نوین، سیمان لارستان، فولاد کاویان، فروشگاه رفاه ، سرمایه‌گذاری اقتصاد نوین کشت و صنعت آبشیرین و کابلسازی ایران هستند که طبق مصوبه 12 مهر کمیته درج فرابورس، در دوره مالی مورد رسیدگی ، سه مرتبه اطلاعات مورد نظر در دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات را ارایه نکرده اند یا مجموع روزهای تاخیر در ارایه اطلاعات بیش از 100 روز بوده است.

طبق ماده 10 نحوه انجام معاملات در بازار پایه و 3 تابلوی الف، پایه ب و پایه ج ، داد و ستد سهام و حق تقدم خرید سهام در تابلو ج  تنها در سه روز معاملاتی هفته شامل روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه بوده و معاملات سهام و حق تقدم خرید سهام در این تابلو به صورت عادی و با انجام دو مرحله حراج ناپیوسته صورت می‌گیرد با این تفاوت که نوسان روزانه قیمت سهام دامنه و محدودیتی ندارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» عرفان | ساعت ۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۸/۳۰
2
0
پاسخ
مسئولین بورس لطفا کچینی را که دو ماه است در این پرریسک ترین تابلو بازار بورس تبعید شده را از حبس دراورده و بازگشایی نمایید!
عجب گیری کردیما اون 15 روز بعدی که وعده دادن هم گذشت باز هم از باز گشایی نمادهای توقیفی خبری نشد ، عمر ما به سر رسید
هرچیزی حدی داره بیشتر از حدش دیگه شورش در میاد لطفا تمام کنید تنبیه سهام داران خرد را!
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ