کد خبر: ۶۷۴۶۸
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۸/۳۰

برنامه های مدیرعامل جدید سایپا و چگونگی جبران زیان ۳.۵۵۰ هزار میلیارد تومانی

برنامه های مدیرعامل جدید سایپا و چگونگی جبران زیان ۳.۵۵۰ هزار میلیارد تومانی

مدیرعامل جدید سایپا با اعلام مهمترین برنامه ها، در مورد زیان انباشته ۳.۵۵۰ هزار میلیارد تومانی گفت: حل بحران هاز نیازمند تدریج و تدبیر مدیریتی بوده و به کمک وزیر صنعت چشم دوخته ایم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از خودروکار، محسن قاسمی جهرودی درخصوص اولین قدم در خودروسازی سایپا گفت: اولین گام شناسایی فرصت ها و تهدیدهاست،می توانیم خیلی رویایی درباره پلتفرم و برنامه های آتی صحبت کنیم اما سازمانی که 3 هزار و 550 میلیارد تومان زیان دارد،نیاز به نگاهی عمیق تر دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه در سال های گذشته که البته منظور بنده زمان حضور جمالی نیست، بلکه چندین سال اخیر توسعه شرکت سایپا از طریق سرمایه در گردش انجام شده یعنی پولی که متعلق به قطعه سازان زحمت کش بوده و باید به آنها پرداخت می شد،در چرخه جاری سازمان قرار گرفته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید بحران نقدینگی بطور عمیق شناسایی شود،اظهار امیدواری کرد بتوانیم با کمک های وزیر صنعت و با دانش کارشناسان،تهدیدها و فرصت های سایپا را شناسایی کرده و به درستی به آنها بپردازیم. سایپا سازمان بسیار چابکی است و پرسنل درجه یکی دارد که سرمایه های شرکت هستند،بنابراین باید تمرکز را روی شایستگی محوری بگذاریم و اجازه ندهیم بدهی های سایپا بیشتر از این شود.

جهرودی در پاسخ به اینکه برنامه وی برای پرداخت مطالبات قطعه سازان چیست؟ گفت: به همه قطعه سازان قول می دهم عدالت در پرداخت مطالبات از اولین روز حضورم رعایت خواهد شد.

وی درخصوص زیان انباشته "خساپا" گفت: بحران های امروز راه حل های یک روزه ندارد و حل آنها نیازمند تدریج و تدبیر مدیریتی است که در این راستا به کمک وزیر صنعت چشم دوخته ایم.امیدوارم بتوانم در زمان رفتن ازاین مجموعه کارنامه خوبی به جا بگذارم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ