کد خبر: ۶۷۴۷۳
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۸/۳۰

آخرین ترکیب هیات مدیره سایپا با تغییر رئیس + یک رویداد غریب اما آشنا

آخرین ترکیب هیات مدیره سایپا با تغییر رئیس + یک رویداد غریب اما آشنا

آخرین تحولات مدیریتی سایپا با تغییر رئیس هیات مدیره و حضور فعلی سید ابریشیمی و جمالی و یک حکایت غریب اما آشنا همراه شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بعد از قطعی شدن تغییر مدیرعامل سایپا که با کنار گذاشتن مهدی جمالی بعد از 2.5 سال و معرفی محسن قاسم جهرودی همراه شده ، تغییر رئیس هیات مدیره این شرکت 3.9 هزار میلیارد تومانی نیز با تصمیم وزیر صنعت و رای هیات مدیره ، نهایی شد.

به این ترتیب علیرضا بادکوبه هزاوهء که به نمایندگی از توسعه سرمایه رادین در ترکیب هیات مدیره "خساپا" حضور داشت و تا زمستان سال گذشته رئیس هیات مدیره بورس، به جای محمدعلی سید ابریشمی ، رئیس هیات مدیره شد. وی قبل از ظهر دیروز به دفتر وزیر صنعت رفته بود.

همچنین تا به امروز سید ابریشمی و جمالی از طرف سرمایه گذاری رنا و سرمایه گذاری کارکنان سایپا در هیات مدیره سایپا هستند و تا الان تغییر نکرده اند ولی این احتمال وجود دارد که با توجه به ناگهانی بودن کنار گذاشته شدن این دو ، تحولاتی در آینده هیات مدیره سایپا رخ دهد.

دیگر اعضای هیئت مدیره سایپا، امیرحسین قناتی از طرف ایدرو، معصوم نجفیان به نمایندگی از صندوق فولاد هستند.

در این میان هر چند سایپا اعلام کرده تغییر مدیرعامل با تصمیم هیات مدیره بوده اما با توجه به سابقه چنین مسائلی و نفوذ عیان و آشکار دولت در شرکت های ساپیا و ایران خودرو و .... آن به هم با وجود حداقل یکی دو عضو هیات مدیره، تحولات مدیریتی سایپا با نظر مستقیم وزیر صنعت رخ داده است.

در این رابطه ، برخی اخبار غیر رسمی و شنیده ها حکایت از آن دارند که بعد از موافقت و امضاء دو عضو هیات مدیره سایپا منبی بر کنار گذاشتن جمالی، یک عضو هیات مدیره زیر بار این تغییر تحول نرفته اما با اصرار اطرافیان وزیر به دلیل لزوم موافقت حداقل 3 عضو هیات مدیره، بامداد روز یکشنبه مجبور به اعلام موافقت و امضاء می شود که هر چند تایید آن به نظر مدیران بستگی دارد ولی روایت غریب اما آشنایی در مدیریت ها است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ