کد خبر: ۶۷۴۸۵
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۸/۳۰

جام جهانی کوچک برای غایبان بزرگ روسیه

جام جهانی کوچک برای غایبان بزرگ روسیه

غایبان بزرگ روسیه مانند ایتالیا ، هلند، شیلی و ... احتمالا" در جام جهانی کوچکی که آمریکا پیگیر آن است، حضور خواهند یافت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از سایت نود، آمریکا در تلاش است تا تورنمنتی موازی با جام جهانی را با حضور تیم‌های بزرگ غایب مسابقات روسیه مانند ایتالیا ، هلند، شیلی و ... برگزار کند.

ایتالیا، هلند، شیلی، غنا، گابون، آفریقای جنوبی، ولز، اسکاتلند، یونان، ایرلند، هندوراس، ترکیه و... به‌همراه آمریکا برخی از تیم‌های غایب در جام جهانی ۲۰۱۸ هستند که می‌توانند در این تورنمنت شرکت کنند.

سونیل گولاتی، رئیس فدراسیون فوتبال آمریکا، طرح این پروژه را به اینفانتینو، رئیس فیفا، داده است. آمریکا به‌نوعی با این مسابقات می‌خواهد نشان دهد که آمادگی کامل را برای میزبانی مشترک جام جهانی ۲۰۲۶ با کشورهایی نظیر مکزیک و کانادا دارد. فیفا البته برگزاری هرگونه تورنمنتی را هم‌زمان با مسابقات جام جهانی ممنوع کرده است، اما آمریکا در نظر دارد که این تورنمنت دو هفته قبل از جام جهانی و در شهرهایی نظیر نیویورک، میامی، بوستون و شیکاگو برگزار شود. به‌این‌ترتیب بازیکنانی مثل بوفون، ویدال یا اوبامیانگ که به روسیه نمی‌روند، می‌توانند در این مسابقات حضور یابند. البته یکی از ایده‌ها این است که این تورنمنت با حضور هشت تیم برگزار شود: ایتالیا، شیلی، آمریکا و هلند که از جام جهانی بازماندند و کشورهایی نظیر انگلیس، آلمان، برزیل و مکزیک که به جام جهانی راه یافته‌اند و این بازی‌ها می‌تواند محک خوبی برای آنها قبل از مسابقات روسیه باشد. حضور تیم‌هایی نظیر برزیل و آلمان طبیعتا جذابیت مسابقات را نسبت به حضور تیم‌هایی نظیر غنا و یونان افزایش خواهد داد. شرکت‌های آمریکایی نظیر مک‌دونالد و کوکاکولا که اسپانسر فیفا هم هستند، از برگزاری این تورنمنت استقبال کرده‌اند.


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ