کد خبر: ۶۷۵۰۵
۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۹/۱

همه نهادها ملزم به انتشار اطلاعات در کدال هستند/ اطلاعات بنیاد نرسیده
معاون نظارت بر بورس‌ها :

همه نهادها ملزم به انتشار اطلاعات در کدال هستند/ اطلاعات بنیاد نرسیده

معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس با بیان اینکه همه نهادهای عمومی و انقلابی ملزم به ارائه اطلاعات مالی به سازمان بورس و انتشار در کدال هستند،گفت: اطلاعات مالی بنیاد مستضعفان هنوز به بورس نرسیده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،حسن امیری به فارس گفت: مطابق با تکالیف قانونی اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 تمامی نهادهای نظامی و انتظامی کشور،سازمان‌ها و مؤسسات خیریه کشور،نهادها و سازمان‌های وقفی و بقاع متبرکه، نهادهای انقلاب اسلامی و کلیه صندوق‌های بازنشستگی اعم از کشوری و لشگری مکلف به ارائه اطلاعات کامل صورتهای مالی به سازمان بورس هستند.

وی با بیان اینکه این نهادها باید با مراجعه به سازمان بورس نسبت به دریافت کلید مجازی جهت انتشار گزارش‌ها و اطلاعات مالی در سامانه کدال اقدام کنند، عنوان کرد: هنوز خبری از انتشار اطلاعات مالی اصلی و تلفیقی بنیاد مستضعفان در این سامانه نیست.

بنابراین گزارش، بنیاد مستضعفان در 30 آبان ماه 96 برای نخستین بار گزارش حسابرسی شده صورت‌های مالی تلفیقی گروه و واحد اصلی را در وب سایت متعلق به این نهاد منتشر و در دسترس عموم قرارداده است . این در حالی است که این نهاد ملزم به انتشار گزارش‌های مالی در سامانه کدال است.

سازمان بورس اواخر بهمن سال گذشته با انتشار اطلاعیه‌ای تمامی شرکت‌ها و نهادهای نظامی و خیریه‌ها را موظف به ارائه اطلاعات به این سازمان ظرف مدت 30 روز پس از تاریخ انتشار این اطلاعیه کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ