کد خبر: ۶۷۵۵۴
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۹/۳

معاون وزیر صنعت: دخالتی در تغییر مدیرعامل سایپا نداشتیم

معاون وزیر صنعت: دخالتی در تغییر مدیرعامل سایپا نداشتیم

معاون وزیر صنعت در مراسم تودیع و معارفه مدیران قبلی و جدید سایپا گفت: دولت در سایپا سهام حداقلی دارد وزارت صنعت در این زمینه دخالتی نداشته و علاقه ای هم ندارد دخالت کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، منصور معظمی در مراسم معارفه مدیرعامل جدید و قدردانی از مدیرعامل پیشین سایپا ( جهرودی و جمالی ) اظهار داشت: تصمیم هیات مدیره بر تغییر مدیرعامل سایپا بوده و دولت سهام حداقلی دارد اما به عنوان یک صنعت راهبردی، خودروسازی باید مورد حمایت دولت قرار گیرد که دولت در این زمینه هر گونه همکاری دارد.

وی ادامه داد: باید به سمتی برویم که با ارتقای کیفیت، رضایت مردم را به دست آوریم. البته روند افزایش شاخص ها صعودی است اما به سرعت بیشتری نیاز دارد و وظیفه مدیرعامل جدید، ایجاد این سرعت است.اصلاح ساختار در سایپا ضروری است و باید به سمت چابک سازی بیشتر درآن حرکت کنیم که موجب افزایش تولید و بهره وری و توسعه سایپا می شود.با توجه به رقیبان بالقوه در بازار خودرو باید راهبرد سایپا برای کسب سهم بازار افزایش یابد.

محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت نیز گفت: خودروسازان باید به مقوله صادرات توجه بیشتری داشته باشند.وزارت صنعت به عنوان نهاد سیاستگذار در بحث خودرو از خودروسازان انتظار دارد افزایش کیفیت، ارتقای تولید، تنوع محصول و رعایت استانداردهای جدید را در اولویت برنامه ها قرار دهند.

قاسم جهرودی مدیرعامل جدید سایپا هم گفت: سایپا باید برای همه قطعات خودرو، بازار تولید داشته باشد.باید برنامه ریزی کنیم تا در همه کلاس های خودرویی، محصولی برای تولید داشته باشیم. در سایپا، کارمحور خواهیم بود و با اعتماد به تک تک کارکنان و شبکه قطعه سازی، در خدمت مشتریان خواهیم بود.توان تولید سایپا بسیار بیشتر از میزان کنونی است و باید در زمینه افزایش شمار تولید و کیفی تر کردن محصول حرکت کنیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ