کد خبر: ۶۷۵۹۲
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۹/۴

دفاع از تغییر اعلام قیمت محصول پالایشگاه ها و محاسبه با ارز آزاد
رئیس بازاریابی پالایشگاه تهران اعلام کرد:

دفاع از تغییر اعلام قیمت محصول پالایشگاه ها و محاسبه با ارز آزاد

رئیس بازاریابی پالایشگاه تهران از تغییر اعلام قیمت وکیوم باتوم از ماهانه به صورت دو هفته یک‌بار و محاسبه با ارز آزاد دفاع کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین عامریان درباره تغییر اعلام قیمت وکیوم باتوم از ماهانه به صورت دو هفته یک‌بار و محاسبه با ارز آزاد آن هم با توجه به تلاش برای یکسان‌سازی نرخ ارز و بهای نفت در بازارهای جهانی به ایلنا، گفت: موضوع تغییر قیمت وکیوم باتوم از اعلام ماهانه به دو هفته یک‌بار و تعیین ارز آن به صورت آزاد، از سوی شرکت ملی پالایش و پخش در جلسه شورای رقابت مطرح و مقرر شد پیشنهادها در این‌باره جمع‌آوری شده و سپس در این مورد تصمیم‌گیری شود که از هفته گذشته شاهد این تحول مثبت در بورس کالا بودیم.

وی افزود: برای تعیین قیمت وکیوم باتوم باید منافع پالایشگاه‌ها و قیرسازها مدنظر قرار گیرد. چراکه این دو گروه باید تعاملی بلندمدت و پایدار داشته باشند. از سوی دیگر صنایع پالایشی نیز همواره باید نگاهی بلندمدت به بازار داشته باشند.

عامریان گفت: با توجه به نوسانات نرخ نفت، صلاح نیست قیمت وکیوم باتوم و قیر به صورت ماهانه تعیین شود و این روند باید اصلاح شد. از سوی دیگر منافع قیرسازها نیز باید رعایت شود، به‌همین‌دلیل به نظر می‌رسد تعیین قیمت وکیوم باتوم و قیر به صورت دو هفته یک‌بار منطقی و درست باشد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ