کد خبر: ۶۷۶۴۶
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۹/۵

لغو پیش فروش یک محصول سایپا و رونمایی اولین محصول سایپا - سیتروئن

لغو پیش فروش یک محصول سایپا و رونمایی اولین محصول سایپا - سیتروئن

معاون بازاریابی و فروش سایپا از موکول شدن فروش خودرو کوییک به زمان دیگری خبر داد و مدیرعامل سایپا نیز با رونمایی از اولین محصول مشترک سایپا و سیتروئن،جزئیات تولید و زمان عرضه را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از سایپانیوز ، رضا تقی زاده ضمن عذرخواهی از مشتریان درخصوص موکول شدن فروش خودرو کوییک به زمان دیگر گفت: پس از بازدید قاسم جهرودی مدیرعامل جدید این خودروسازی از خطوط تولید کوییک و فرایند تولید این خودرو و تاکید ایشان بر کسب رضایت حداکثری مشتریان و بررسی ارتقاء آپشن ها،مقرر شد پیش فروش این محصول به زمان دیگری موکول شود.

وی افزود: به زودی زمان پیش فروش این خودرو از طریق رسانه ها به اطلاع مشتریان خواهد رسید.

همچنین،خودروی C۳ به عنوان اولین محصول مشترک سایپا و سیتروئن شب گذشته رونمایی شد.این خودرو که در سایت تولیدی این شرکت در کاشان تولید خواهد شد در دنیا بین  ۱۲تا ۲۰هزار یورو قیمت گذاری شده که البته C۳‌های این رده قیمتی دارای موتور۱۶۰۰توربو نیستند.

بر این اساس، C۳ که در ایران عرضه می شود دارای موتور۱۶۰۰توربوخواهد بود اما مسئولان سایپا سیتروئن اعلام کردند،هنوز مشخص نیست این خودرو در ایران با چه قیمتی عرضه خواهد شد.سایپا سیتروئن طی سال‌های ۹۷و  ۹۸سه محصول عرضه خواهد کرد و بنا به اعلام مدیران این شرکت برنامه ریزی برای تولید سالانه ۲۰۰هزار دستگاه خودرو صورت گرفته است.

فریبرز شهبازی مدیر عامل سایپا سیتروئن با اشاره به اینکه در ابتدای سال ۹۷چند دستگاه C۳  به تولید می‌رسد اما تولید انبوه و فروش کلی این خودرو به سال ۹۸موکول خواهد شد،گفت:در ابتدای تولید این خودرو ۱۰ درصد داخلی سازی صورت خواهد گرفت و رفته رفته به  ۷۰ درصد خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه ایران دومین کشوری است که C۳ در را تولید می کند، گفت: در نظر داریم تا به عنوان هاب منطقه برای صادرات این محصول به کشورهای خاورمیانه و آفریقا فعالیت داشته باشیم که در حال حاضر به ۳۰ درصد صادرات فکر خواهیم کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ