کد خبر: ۶۷۶۵۰
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۹/۵

گلایه های رئیس اتاق اصناف از جلوگیری افزایش قیمت نان

گلایه های رئیس اتاق اصناف از جلوگیری افزایش قیمت نان

رئیس اتاق اصناف گلایه هایی بابت جلوگیری از افزایش قیمت نان کرد و از اعلام پیشنهادی به دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،علی فاضلی در اجلاس ماهانه رؤسای اتاق اصناف با اشاره به توقف افزایش قیمت نان گفت: همه فرایند تغییر قیمت نان طی 6 ماه گذشته طی شده بود و تصمیم‌گیری در رابطه با افزایش قیمت نان بحث امروز و دیروز نبود.گفته می‌شود نان قوت اصلی مردم است و نباید گران شود اما باید هزینه آن را تولیدکننده و 83 هزار بنگاه صنفی بپردازد؟

وی اظهارداشت: شما اگر در قامت حاکمیت می‌گویید که نباید نان گران شود، بسیار خوب، تسهیلات لازم را بدهید. دیروز در زمان اجرا،جنابان فرمودند افزایش قیمت نان متوقف شود. البته من نمی‌خواهم بگویم دبه در آوردند. 

این مقام مسئول افزود: دیشب تا ساعت 11 نزد شریعتمداری وزیر صنعت بودم که در آنجا تصمیم گرفته شد پیشنهادی به دولت مبنی بر اینکه بحث حامل‌های انرژی و سقف پرداختی بیمه کارگران خبازی‌ها شامل بخشودگی شود،ارائه کنم. با این کار بخشی از مشکلات صنف خبازی حل می‌شود و به همین جهت به ما اعلام کرده‌اند که فعلاً درباره افزایش قیمت نان دست نگه دارید تا این کار انجام شود.

فاضلی با بیان اینکه قائل به این نیستم و شخصاً پیشنهاد صریح را در دولت و کارگروه ستاد تنظیم بازار اعلام کرده‌ام، گفت: البته پیشنهاد من در مورد آزاد شدن قیمت نان مورد قبول همه است اما در اجرا با اشکال مواجه است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ