کد خبر: ۶۷۶۷۵
۱۲:۴ - ۱۳۹۶/۹/۶

گزارش جدید مدیرعامل

گزارش جدید مدیرعامل "های وب" / تقاضای ملاقات حضوری با رئیس

مدیرعامل "های وب" بعد از اعلام منصفانه نبودن چند شرط سازمان بورس ، آخرین وضعیت این شرکت را گزارش و از تلاش برای ملاقات حضوری با رئیس سازمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در ادامه فراهم شدن مقدمات بازگشت "های وب" که از 7 آبان از بورس خارج شده ، مدیرعامل این شرکت بعد از اعلام منصفانه نبودن چند شرط سازمان بورس (فریز یکساله 80 درصد سهم ، عدم صدور مجوز افزایش سرمایه و مجوز اوراق تبعی)، آخرین وضعیت را گزارش داد.

براین اساس، ایمان میری که این روزها از طریق تلگرام اطلاع رسانی می کند در گزارشی جدید از تلاش دیروز برای ملاقات حضوری با رئیس سازمان بورس خبر داد تا بتواند مستقیم موارد را شنیده و با ارایه پیشنهاداتی دغدغه ها را رفع کند اما هنوز فرصتی فراهم نشده است.

از سوی دیگر قرار بود بعدازظهر دیروز با بخش نظارت سازمان و شرکت بورس هم جلسه ای برای موارد پیشنهادی باشد که لغو شد. علاوه بر این تلاش بیش از ١٠ باره میری برای تماس با سازمان بورس و مسولین بخش های مختلف هم بی نتیجه ماند.

وی همچنین خطاب به سهامداران اعلام کرد: حقیقتا جز اینکه خواهش کنم تا قدری صبر کنید تا در سازمان جمع بندی انجام شود کاری از من ساخته نیست. من بجد پیگیر هستم و از این بابت هیچگونه شکی نداشته باشید.

میری با اشاره به ارسال شفاف سازی های یک ماهه در ٣ نامه خلاصه به سازمان بورس ادامه داد: از جمله کل قراردادهای uso که جز اسناد کاملا محرمانه شرکت بود برای رعایت نهایت شفاف سازی درخواست کردیم تا به صورت کامل منتشر شود.

براساس این گزارش، با توجه به موارد اعلامی سهامدار عمده "های وب" باید دید مسئولان سازمان بورس چه واکنش و توضیحی نسبت به تعیین تکلیف بازگشت نماد دارند تا این شرکت آخر هفته جاری یا هفته بعد به مدار معاملات سهام باز گردد.

این درحالی است که مسئولان سازمان بورس در نظر دارند همه اطلاعات مربوط به خرید پارس آنلاین از جمله (صورت های مالی 4 زیر مجموعه پارس آنلاین) و مواضع سازمان در کدال را با فاصله یکی دو روزه بین انتشار و بازگشایی نماد منتشر است.

در این میان برخی ارزش خرید 100 درصد سهام پارس آنلاین را بین 800 تا 900 میلیارد تومان برآورد کرده اند و همچنین از منتفی شده واگذاری 20 درصد سهام بابت خرید پارس آنلایم خبر داده اند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ