کد خبر: ۶۷۶۷۶
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۹/۶

زمان احتمالی صدور مجوز بانک مرکزی برای مجمع بانک صادرات
یک مقام مسئول به بورس پرس خبر داد:

زمان احتمالی صدور مجوز بانک مرکزی برای مجمع بانک صادرات

یک مقام مسئول با اعلام آخرین وضعیت بررسی صورت های مالی بانک صادرات ۹۵ توسط بانک مرکزی ، زمان احتمالی صدور مجوز و زمان تقریبی مجمع سالانه را برآورد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک صادرات که از اواخر تیر سال گذشته با توقف نماد موجب بلوکه شدن سرمایه چندین هزار سهامدار شده، تاکنون نتوانسته مقدمات حضور در تابلو معاملات بازار سهام را فراهم کند اما بعد از اعلام برنامه وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی برای تعیین تکلیف بانک ها، تلاش های برای فراهم کردن شرایط بازگشایی نماد شده که تا امروز نتیجه ایی نداشته است.

براساس این گزارش، "وبصادر" که با سرمایه 5.7 هزار میلیارد تومانی بزرگترین بانک بورس بشمار می رود، برای بازگشت به تابلو باید علاوه بر ارایه اطلاعات میاندوره ایی، اقدام به برگزاری مجمع سالانه مربوط به سال مالی اسفند 95 کند. برای تشکیل مجمع هم به گزارش حسابرسی شده و تایید بانک مرکزی و مجوز برای مجمع نیاز است.

در این میان ، یک مقام مسئول درباره آخرین وضعیت صورت های مالی بانک صادرات به بورس پرس گفت: مسئولان بانک مرکزی بعد از اعلام ایراداتی به دو پیش نویس قبلی از صورت های مالی 95 ، گزارش آخر سازمان حسابرسی را بررسی و کلیت آن را تایید کرده اند. بنابراین صورت های مالی 95 بانک صادرات به حوزه نظارت بانک مرکزی ارسال شده و انتظار می رود طی هفته آینده نهایی شود.

وی ادامه داد: در بررسی های کارشناسی ، ایرادات قبلی بر طرف شده و به نظر می رسد ان بار صورت های مالی 95 "وبصادر" تایید و مجوز بانک مرکزی برای برگزاری مجمع سالانه صادر شود.

به گفته وی ، به محض صدور مجوز بانک مرکزی، بانک صادرات می تواند زمان و مکان برگزاری مجمع سالانه را تعیین و آگهی کند. با این اوصاف اگر هفته آینده بانک مرکزی مجوز مجمع را صادر کند ، می توان انتظار داشت مجمع سالانه بانک صادرات حداکثر تا دهه سوم آذر برگزار شود تا با این رویداد و همچنین ارایه اطلاعات لازم به سازمان بورس ، بعد از چندین ماه سهام آن قابل معامله شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ