کد خبر: ۶۷۷۴۶
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۹/۸

دفتر فرمانده کل سپاه هم ادعای حمید بقایی را تکذیب کرد

دفتر فرمانده کل سپاه هم ادعای حمید بقایی را تکذیب کرد

دفتر فرمانده کل سپاه پاسداران هم ادعای حمید بقایی مبنی بر هدیه سکه را تکذیب کرد و آن را مضحک خواند و از طرح شکایت علیه وی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، واکنش های همراه با تکذیب به ادعای حمید بقایی مبنی بر دادن 5 سکه به برخی از مقامات ارشد، همچنان ادامه دارد و بعد از پس از ابراهیم رئیسی ، مصباحی‌مقدم ، محسنی اژه ایی و ... دفتر فرمانده کل سپاه هم این ادعا را تکذیب کرد.

بنابراعلام سپاه‌نیوز ، در پی ادعای یکی از مسئولان دولت دهم مبنی بر اهدای سکه به افراد حاضر در یک جلسه از‌جمله سرلشکر محمدعلی جعفری، دفتر فرماندهی کل سپاه اعلام کرد: ادعای مطرح‌شده از جانب یکی از مسئولان دولت دهم مبنی بر دریافت سکه از سوی فرمانده کل سپاه به دلیل حضور در یک جلسه کاری، مضحک و کاملا کذب است. معاونت حقوقی سپاه با طرح شکایت رسمی، این تهمت و اقدام خلاف اخلاق را دنبال خواهد کرد.

براساس این گزارش، بقایی مدعی شده است: در ایام تحریم‌ها جلسات زیادی شب‌ها تا پاسی از شب برگزار می‌شد. در این جلسات از فرماندهان ارشد سپاه، قوه قضائیه و قوه‌ مقننه حضور داشتند. به‌عنوان نمونه بگویم در یکی، دوتا از این جلسات بنا به درخواست‌های خود عزیزان حاضر در جلسه، به آنها هدیه داده شد». او ادامه داد: «یکی از موارد در شب عید غدیر بود، از آقای احمدی‌نژاد درخواست کردند که ما بعد از ساعت اداری می‌آییم و هدیه‌ای باید به ما داده شود. با توجه به اینکه مدت زمان زیادی بود که این عزیزان شب‌ها می‌آمدند و بدون هیچ دستمزدی کار می‌کردند، قرار بر این شد که یک هدیه‌ای به آنها داده شود. فکر می‌کنم نفری چهار و پنج سکه به آنها داده شد. این سکه‌هایی که به آنها اشاره می‌شود، همین سکه‌هایی است که آقایان دریافت کرده‌اند و ما حالا باید به دادگاه برویم، به‌ خاطر آن محاکمه شویم و ‌هزاران انگ و تهمت را هم از طرف طرفداران این عزیزان بشنویم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ