کد خبر: ۶۸۸۰۸
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۹/۱۱

روایتی از نامه رئیس سیا به سردار سلیمانی/ احتمال نامزدی لاریجانی در1400

روایتی از نامه رئیس سیا به سردار سلیمانی/ احتمال نامزدی لاریجانی در1400

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ارسال نامه رئیس سازمان سیا به فرمانده سپاه و عکس العمل وی را تشریح کرد.عضو کمیسیون قضائی مجلس نیز از احتمال نامزدی رییس مجلس در انتخابات ریاست جمهوری بعدی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس،محمد محمدی‌گلپایگانی با تأکید بر اینکه حرف ایران در جهان رسا و بلند است، گفت: همین اواخر زمانی که قاسم سلیمانی در بوکمال بود، رئیس سازمان سیا به وسیله یکی از رابطان در منطقه، نامه‌ای برای وی فرستاد اما ایشان نامه را نگرفت،نخواند و گفت، اصلا با این افراد صحبتی ندارم. اینها چه کسانی هستند که با استکبار این‌گونه برخورد می‌کنند؟

وی ادامه داد: امثال سلیمانی، محصول و تربیت‌شده انقلاب هستند اوست که به رهبری نامه می‌نویسد و می‌گوید،فرزند و سرباز شما، قاسم سلیمانی.

تماس تلفنی لاریجانی با احمدی‌نژاد پس از یکشنبه سیاه

محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون قضائی مجلس گفت: یک بار علی لاریجانی برای من تعریف می‌کرد پس از اتفاقاتی که یکشنبه سیاه بین رئیس مجلس و احمدی‌نژاد در مجلس افتاد، بعد از دو، سه روز با وی تماس گرفته و گفتم این اتفاقات رخ داده و گذشته،نمی‌توانیم مملکت را رها کنیم و ناهماهنگ باشیم و احمدی‌نژاد را برای شرکت در جلسه سران قوا دعوت کردم.

وی افزود: تحلیل شخصی من بر این است که لاریجانی به احتمال زیاد در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ١٤٠٠ نامزد می‌شود البته عالم سیاست،عالم ممکنات است و امکان دارد چنین اتفاقی هم رخ دهد. البته من برای انتخابات سال ٩٦ نیز به لاریجانی پیشنهاد کردم به عرصه انتخابات وارد شود اما وی نپذیرفت و گفت که دیگران هستند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ