کد خبر: ۶۸۸۲۱
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۹/۱۱

طهماسب مظاهری رئیس شورای عالی کارشناسان دادگستری شد

طهماسب مظاهری رئیس شورای عالی کارشناسان دادگستری شد

طهماسب مظاهری در دومین جلسه سال جاری شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری به ریاست این شورا انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس،در دومین جلسه سال جاری شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری، اعضای هیات رییسه این شورا پس از رای گیری انتخاب شدند که بر این اساس، طهماسب مظاهری با اخذ 17 رای به سمت ریاست این شورا انتخاب شد.

همچنین فریدون معظمی با 13 رای به سمت نایب رییس شورای عالی، ایرج ملا زاده صادقیون با 14 رای به سمت خزانه دار،اسعد استیفایی با 15 رای به سمت کارپرداز ، داریوش بازگیریان با 12 رای به سمت  منشی ،میرداود محامد خسروشاهی با 12 رای به سمت منشی ،محمدجعفر هاشم زاده با 17 رای به سمت بازرس محمدحسین دادخواه با 12 رای به سمت بازرس به عنوان هیات رئیسه شورا عالی کارشناسان رسمی دادگستری انتخاب شدند.

جلسه بعدی هیات رئیسه شورای عالی کارشناسان دادگستری ساعت 9 صبح روز پنج شنبه 23 آذر جاری خواهد بود که دردستور کار، تصویب دستور العمل نحوه تشکیل جلسات شورای عالی ، انتخاب اعضای کمیسیون های هفت‌گانه شورای عالی و انتخاب ناظران شورای عالی در کانون ها را خواهد داشت.

بنابراین گزارش،شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری از 18 نفر عضو به انتخاب کارشناسان کل کشور، به تناسب تعداد کارشناسان عضو هر کانون در تهران برای مدت چهار سال تشکیل می شود و انتخاب دوباره آنان برای یک دوره دیگر بلامانع است.

انتهای پیام



برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ