کد خبر: ۶۸۸۲۲
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۹/۱۱

توسعه همکاری های علمی و پژوهشی در حوزه ICT با حمایت همراه اول
در مراسم برگزیدگان جایزه بین المللی مصطفی:

توسعه همکاری های علمی و پژوهشی در حوزه ICT با حمایت همراه اول

قائم مقام مدیرعامل همراه اول در راستای توسعه همکاری های علمی و پژوهشی در حوزه ICT، حمایت از جایزه مصطفی را افتخاری برای همراه اول دانست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد جلسه سخنرانی برندگان جایزه مصطفی امروز در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد و برندگان این جایزه، سامی ارول گلنبه از ترکیه و محمدامین شکراللهی در خصوص فعالیت ها و دستاوردها سخنرانی کردند.

این نشست با حضور نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات،امیرحسین دوایی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات،حمیدرضا نیکوفر قائم مقام مدیرعامل همراه اول،احمدرضا شرافت مشاور وزیر در امور بین الملل وزارت ارتباطات،محمدتقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس و جمعی از دانشجویان این دانشگاه، برگزار شد. 

نیکوفر در این مراسم با بیان اینکه در هفته تولد پیامبر و با یادگار از لقب برگزیده وی به بزرگداشت دانشمندان مسلمان عصر خود نشسته ایم، گفت:‌ اقدام ارزنده ای توسط دبیرخانه جایزه مصطفی و با تأمین مالی از طریق وقف، برای توسعه علمی و پژوهشی برنامه ریزی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: باعث افتخار و برکت برای همراه اول است که به نمایندگی از مشترکین، سهامداران و کارکنان، حامی جایزه مصطفی و برگزاری این جلسه شده است. همراه اول به عنوان یک راهبرد، به دنبال توسعه همکاری های علمی و پژوهشی در حوزه ICT است و امیدواریم با حمایت همراه اول و دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تربیت مدرس، بتوانیم به موازات همکاری با دانشگاه صنعتی شریف، فعالیت های علمی در حوزه ۵G‌ و مجازی سازی را تقویت کنیم. در این راه نیازمند ارتباط و همکاری با مراکز پژوهشی بین المللی و دانشمندان آنها هستیم.

بنابراین گزارش،فردا در دومین دوره این مراسم،دو دانشمند حوزه  ICT،گلنبی با مدلسازی ارزیابی عملکرد سیستم های کامپیوتری و شکراللهی با ارائه اثری در زمینه کدهای رهرو با دریافت نشان عالی علم و فناوری جهان اسلام در تالار وحدت مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ