کد خبر: ۶۸۸۷۵
۰:۰ - ۱۳۹۶/۹/۱۳

توضیحات مهم

توضیحات مهم "های وب" و اقدام جالب مدیرعامل + زمان بازگشایی نماد

مدیرعامل "های وب" ضمن انتشار آخرین توضیحات مربوط به خرید ۱۰۰ درصد سهام پارس آنلاین و پاسخ به سئوالات مهم سازمان بورس، اقدام به اطلاع رسانی جالبی کرد تا نماد شرکت آماده بازگشایی شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بعد از هفته ها انتظار و برگزاری جلسه و ارسال و تهیه مدارک و نامه نگاری و رفت و آمد و... بین مدیرعامل و سهامدار عمده های وب و مسئولان سازمان بورس و... ، بالاخره عصر دیروز نامه ها و مدارک و پیوست های مربوط به خرید 100 درصد سهام پارس آنلاین و تبعات آن  در کدال منتشر شد.

زمان احتمالی بازگشایی نماد

با این رویداد، نماد این شرکت 400 میلیارد تومانی که از 7 آبان بسته شده ، آماده بازگشایی شد و پیگیری های بورس پرس حکایت از آن دارد های وب با احتمال ضعیف امروز دوشنبه و با احتمال بیشتر در سه شنبه بازگشایی می شود مگر اینکه شرکت بورس تصمیم دیگری بگیرد.

در این میان برخی ارزش خرید 100 درصد سهام پارس آنلاین را بین 800 تا 900 میلیارد تومان برآورد کرده و از منتفی شده واگذاری 20 درصد سهام بابت خرید پارس آنلاین خبر داده اند.

اطلاع رسانی آنلاین مدیرعامل و اعلام توضیحات

این درحالی است که ایمان میری مدیرعامل و سهامدار 86 درصدی این شرکت ، در ادامه سنت شکنی ها و استفاده از رویه های بروز اطلاع رسانی، شب گذشته با انتشار فیلمی کوتاه در فضای مجازی و در حال رانندگی اعلام کرد: همه اطلاعات ارسال شده و قرار نبود دو نامه مربوط به فریرز (یکساله 80 درصد سهم) و بازارگردانی ارایه شود اما این دو نامه مخصوصا" نامه بازار گردانی الزامی بوده و مقرر شده صبح دوشنبه ارایه شود تا بعد از ارسال تاییدیه شرکت بورس به سازمان بورس ، نماد آماده بازگشایی شود. از قرار معلوم هم بین انتشار اطلاعات و بازگشایی نماد باید نصف روز فاصله باشد.

با این اوصاف ، های وب طی دو نامه جداگانه در خصوص برنامه خرید سهام شرکت های گروه پارسان لین و اثرات مالی آن و شرکت های سرمایه پذیر،دلایل تعدیل پیش بینی سال ۹۶،پروانه FWA، اثرات مالی اعلام تعرفه های اینترنت غیرحجمی،برون سپاری عملیات پشتیبانی و قراردادهای USO توضیحاتی به شرح زیر داده است: 

 

برنامه خرید سهام شرکت های گروه پارسان لین و اثرات مالی آن

نامه مربوط به شرکت های سرمایه پذیر،دلایل تعدیل پیش بینی سال ۹۶،پروانه FWA، اثرات مالی اعلام تعرفه های اینترنت غیرحجمی،برون سپاری عملیات پشتیبانی و قراردادهای USO

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ