کد خبر: ۶۸۸۹۹
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۹/۱۳

مپنا آماده اجرای طرح‌های برق و آب در سواحل مکران

مپنا آماده اجرای طرح‌های برق و آب در سواحل مکران

گروه مپنا در راستای برنامه دولت برای احداث نیروگاه‌های صد مگاواتی تولید آب شیرین و برق در سواحل مکران نسبت به اجرای این نیروگاه ها با استفاده از توان داخلی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،عباس علی آبادی مدیرعامل گروه مپنا به ایرنا گفت: امروز ظرفیت‌های قابل توجهی در حوزه احداث نیروگاه به صورت بومی شده وجود دارد و با برنامه‌ریزی صحیح، می‌توانیم اهداف بزرگی را در این زمینه محقق کنیم.

وی ضمن استقبال از دیدگاه‌ رییس‌جمهوری در زمینه توسعه سواحل مکران و احداث چندین نیروگاه کوچک برای تولید برق و شیرین کردن آب، به تجربیات مپنا در این بخش پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای اجرای طرح‌های تولید همزمان برق و آب به ویژه در سواحل مکران تأکید کرد.

این مقام مسئول گفت: اجرای پروژه‌های تولید همزمان آب و برق در سواحل مکران می‌تواند زیرساخت‌های لازم برای رشد و توسعه این مناطق را که از ظرفیت‌ رشد و توسعه اقتصادی بی‌نظیری برخوردار است به بهترین شکل فراهم کند.گروه مپنا آمادگی دارد تا در نقاط مختلف از جمله سواحل مکران پروژه‌های آب شیرین کن ایجاد کند و علاوه بر تأمین نیاز دو کالای استراتژیک آب و برق، موجبات اشتغالزایی جوانان و مهندسان را در منطقه فراهم آورد.

علی آبادی عنوان کرد: با اجرایی شدن پروژه‌های تولید همزمان برق و آب، ظرفیت‌های مبتنی بر الگوی اقتصاد مقاومتی فعال شده و با فعال شدن نیروی کار توانمند ایرانی، ظرفیت‌های داخلی به کار گرفته می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ