کد خبر: ۶۸۹۴۲
۰:۰ - ۱۳۹۶/۹/۱۵

خرید عجیب گربه‌های مجازی با ۲ میلیون دلار بیت کوین

خرید عجیب گربه‌های مجازی با ۲ میلیون دلار بیت کوین

استفاده از بیت‌کوین برای خریدهای اینترنتی روز‌به‌روز در حال افزایش بوده و در رویدادی جدید و عجیب برای خرید گربه‌های مجازی به ارزش دو‌میلیون دلار استفاده شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تک‌تایمز، صرف این حجم از پول برای خرید گربه‌های مذکور در جریان بازی CryptoKitties، باعث تعجب کارشناسان شده، به‌ویژه که مدت زیادی از عرضه بازی مذکور نمی‌گذرد. کاربران می‌توانند این گربه‌های مجازی را در مزایده‌های آنلاین خریداری کنند یا برای طراحی آنها به طور شخصی تلاش کنند.

ارزهای مجازی در سال‌های اخیر بسیار رونق گرفته‌ و بسیاری از کاربران در اینترنت از آنها برای خرید و فروش استفاده می‌کنند. استفاده از بیت‌کوین و دیگر ارزهای مجازی در بازی CryptoKitties به اوج رسیده و نقل‌ و انتقالات انجام‌شده در شبکه Ethereum این مسئله را نشان می‌دهد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد ١٤ درصد از کل نقل‌و‌انتقالات ارزهای مجازی در شبکه ذکرشده مربوط به بازی CryptoKitties است. تعداد کل گربه‌های مجازی خریدوفروش‌شده برای این بازی هم به ١٨هزار و ١٥٥ مورد رسیده و برای این کار نزدیک به دو میلیون دلار پرداخت شده که نشان می دهد ارزش هر گربه از ٨٠ دلار فراتر می‌رود. ‌گران‌ترین گربه‌های مجازی معامله‌شده در این بازی تا ١١٧هزار و ٧١٢ دلار هم ارزش داشته‌اند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ