کد خبر: ۶۸۹۴۳
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۹/۱۴

خبر خوش شهردار تهران برای مناطق ١٧ و ١٨ تهران

خبر خوش شهردار تهران برای مناطق ١٧ و ١٨ تهران

شهردار تهران درباره آزادسازی زمین‌های راه‌آهن تهران – تبریز در مناطق ١٧ و ١٨، گفت: طی توافقی با وزارت راه‌ و راه‌آهن ١٧٠ هکتار از زمین‌های راه‌آهن در اختیار شهرداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از روزنامه شرق،محمدعلی نجفی درباره آزادسازی زمین‌های راه‌آهن تهران – تبریز که از مناطق ١٧ و ١٨ شهر تهران عبور می‌کند و درحال‌حاضر به زیر زمین انتقال داده شده، گفت: توافق با وزارت راه‌ و راه‌آهن درباره زمین‌های مناطق ١٧ و ١٨ انجام شده و ١٧٠ هکتار از زمین‌های راه‌آهن در اختیار شهرداری تهران قرار گرفته است.

وی افزود: البته شهرداری دراین‌باره باید ٤٥٠‌ میلیارد تومان برای خرید زمین‌ها اختصاص دهد که از طریق املاک و منابع شهرداری تهران پرداخت خواهد شد. طرح جامعی برای این زمین‌ها در نظر گرفته شده چراکه عرض این زمین‌ها کم است و بارگذاری زیادی نمی‌توان روی آن انجام داد. قطعا بخشی از این زمین‌ها به فضای سبز تبدیل می‌شود و برخی دیگر برای کاربری‌های دیگر جهت افزایش سرانه‌های این مناطق اختصاص داده خواهد شد.

نجفی درباره تعیین‌تکلیف پادگان ٠٦ ارتش نیز گفت: درخصوص پادگان ٠٦ ارتش هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم. اگر لازم باشد توافقاتی در قبال واگذاری املاک با ارتش انجام خواهیم داد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ