کد خبر: ۶۸۹۶۱
۱۰:۴ - ۱۳۹۶/۹/۱۶

احتمال استفاده قطر از کیش در جام جهانی ۲۰۲۲

احتمال استفاده قطر از کیش در جام جهانی ۲۰۲۲

رئیس فدراسیون فوتبال ایران پس از امضای تفاهم‌نامه با فدراسیون آلبانی از تعامل با قطر برای برگزاری جام جهانی ٢٠٢٢ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از روزنامه شرق،مهدی تاج گفت: شاخص‌ترین تفاهم‌نامه‌ای که احتمالا تا هفت، هشت روز آینده امضا خواهیم کرد، با کشور قطر است که احتمالا تورنمنتی را در این کشور داشته باشیم.

وی افزود: البته مطالعاتی هم در حال صورت‌گرفتن است که شاید قطری‌ها به جزیره کیش بیایند و با سرمایه‌گذاری در آنجا کمپی را ایجاد کنند که در جام جهانی ٢٠٢٢ هم مورد استفاده قرار بگیرد. نوع تفاهم‌نامه با قطر متفاوت با تمام تفاهم‌نامه‌هایی خواهد بود که امضا کرده‌ایم.

تاج درباره ادامه‌دارشدن مناقشه فوتبال ایران و عربستان و امکان حضورنیافتن الهلال و الاهلی عربستان در ایران گفت: تمام کشورهای عضو کمیته مسابقات در ایران بازی کرده و همه راضی بودند. عراق با ژاپن و استرالیا در ایران بازی کرد. باید برای فوتبال آسیا تلاش کنیم. فوتبال آسیا نباید قبول کند که میانگین تماشاگر از ۳۷ هزار به چهار هزار نفر برسد. الان کیفیت از اروپا عقب افتاده و اگر AFC این اتفاق را بپذیرد، اسپانسرها و کیفیت از بین می‌روند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ