کد خبر: ۶۸۹۷۷
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۹/۱۷

وزیر امور خارجه انگلیس فردا به تهران می آید/ پیشنهاداتی برای روابط بانک ها

وزیر امور خارجه انگلیس فردا به تهران می آید/ پیشنهاداتی برای روابط بانک ها

وزیر امور خارجه انگلیس فردا به تهران می آید و ضمن دیدار با ضریف ، شمخانی ، صالحی و ... پیشنهاداتی درباره تسهیل روابط بانکی با ایران ارایه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، بوریس جانسون وزیر امور خارجه انگلیس، فردا شنبه به تهران می آید تا روند سیاسی و امنیتی منطقه و ضرورتهای مرتبط با مقابله بین المللی و همه جانبه با تهدید جهانی تروریسم، تحولات بین المللی و روابط دوجانبه بویژه مناسبات اقتصادی بین دو کشور مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گیرد.

وی که امروز با پادشاه عمان دیدار کرده ، پیش از ظهر فردا با ظریف و سپس با دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی و روز یکشنبه نیز با علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی دیدار و گفتگو می کند.

روزنامه انگلیسی گاردین گزارش داده جانسون به منظور گفت‌وگو درباره مسائل مختلف از جمله آزادی «نازنین زاغری» که به ارتکاب جرائم امنیتی در ایران محکوم شده وارد تهران خواهد شد. 

گزارش‌ها حاکی است وی در این سفر پیشنهاداتی را هم درباره تسهیل روابط بانکی با ایران در بحبوحه کارشکنی‌های دولت آمریکا علیه برجام مطرح خواهد کرد.

قرار است وی ایده‌هایی را درباره کمک بانک مرکزی انگلیس به بانک‌های این کشور برای فعالیت در داخل ایران بدون هراس از جرائم مربوط به تحریم‌های آمریکا به مقام‌های ایران ارائه کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ