کد خبر: ۶۸۹۹۳
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۹/۱۸

ادعای مجری سابق فاکس‌نیوز به تعرض جنسی ترامپ

ادعای مجری سابق فاکس‌نیوز به تعرض جنسی ترامپ

مجری سابق شبکه فاکس‌نیوز، ترامپ را به تعرض جنسی در سال‌های گذشته متهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، وبگاه هیل اعلام کرد: جولیت هادی، دونالد ترامپ را به انجام رفتار نامناسب جنسی در سال 2005 یا 2006 در آسانسور متهم کرد. ترامپ جدیدترین فردی است که در موج گسترده افشاگری‌ها علیه فساد جنسی افراد صاحب نفوذ و قدرت به آزار جنسی با زنان متهم می‌شود.

بعد از گزارش جنجالی و افشاگرانه روزنامه نیویورک‌تایمز درباره فساد جنسی یکی از تهیه‌کنندگان مشهور هالیوودی ده‌ها مقام سیاسی، کارگردان، هنرپیشه، مجری تلویزیون و افراد صاحب منصب در اصناف دیگر با اتهامات مشابه مواجه شده‌اند. 

ماه گذشته روزنامه نیویورک‌تایمز در یک گزارش تحقیقی، پرده از رازهایی در این زمینه برداشت که ابتدا صنعت سینما و بعد از آن سایر بخش‌ها در آمریکا را لرزاند و سپس در فعل و انفعالاتی که اکنون به اثر واینستاین معروف شده، به افشاگریی‌های بی‌سابقه علیه فسادهای جنسی اربابان زر و زور در سراسر دنیا تسری پیدا کرد. 

چارلی رز مجری مشهور سی‌بی‌اس و مایکل فالون وزیر دفاع سابق انگلیس جزو افراد مشهوری بودند که پس از افشاگری‌هایی از همین دست مجبور شدند از سمت کناره‌گیری کنند. 

در صورتی که ادعاهای هادی صحیح باشند، این اولین بار نیست که ترامپ به انجام رفتارهای نامناسب جنسی با زنان متهم می‌شود. 

مهرماه سال گذشته، روزنامه واشنگتن‌پست یک فایل ویدئویی از ترامپ منتشر کرد که وی در آن با لحنی مفتخرانه از تلاش‌ها برای برقراری روابط جنسی با زنان سخن گفته و عنوان می‌کند: وقتی آدم ستاره باشد آنها (زنان) اجازه هر کاری را به وی می‌دهند.

بعد از انتشار این فایل ویدئویی چندین زن، ترامپ را به سوءاستفاده جنسی متهم کردند. 

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ