کد خبر: ۶۹۰۳۳
۰:۱ - ۱۳۹۶/۹/۱۹

دو شرکت بورسی مجوز افزایش سرمایه ۳۰۰ و ۱۸۶ درصدی گرفتند

دو شرکت بورسی مجوز افزایش سرمایه ۳۰۰ و ۱۸۶ درصدی گرفتند

دو شرکت بورسی شیشه همدان و خاک چینی ایران، مجوز افزایش سرمایه ۳۰۰ و ۱۸۶ درصدی را از سازمان بورس گرفتند تا آماده مجمع فوق العاده شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شیشه همدان 28.8 میلیارد تومانی که در شهریور سال جاری برنامه افزایش سرمایه 300 درصدی را از دو محل اعلام کرده ، مجوز را از سازمان بورس گرفت تا 115.2 میلیارد تومانی شود.

از این رو، 40 درصد تامین مالی"کهمدا" معادل 11.52 میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 260 درصد معادل 74.88 میلیارد تومان هم از محل سود انباشته جهت اصلاح ساختار مالی،جبران مخارج سرمایه گذاری های انجام شده و تکمیل و اجرای طرح توسعه اعمال می شود.شرکت توسعه سرمایه گذاری سامان با 11 درصد و بیمه سامان با 7.7 درصد سهم در ترکیب سهامداری این شرکت بورسی حضور دارند.

همچنین خاک چینی ایران که با سرمایه اسمی 17.5 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده و شرکت سرمایه گذاری صدر تامین سهامدار عمده 77.5 درصدی آن محسوب می شود،مجوز افزایش سرمایه 186 درصدی را از سازمان بورس اخذ کرد تا سرمایه فعلی را به 50 میلیارد تومان برساند.

به این ترتیب،تامین مالی 32.5 میلیارد تومانی "کخاک" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف تامین بخشی از منابع طرح تولید بتن هوادار اتو کلاو
صورت می پذیرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ