کد خبر: ۶۹۱۲۳
۰:۰ - ۱۳۹۶/۹/۲۱

افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی مپنا از سود و یک قطعه ساز+ مجمع سالانه یک قندی

افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی مپنا از سود و یک قطعه ساز+ مجمع سالانه یک قندی

برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی دو شرکت بورسی گروه مپنا و فنرسازی خاور به همراه زمان مجمع سالانه نوبت دوم قند ثابت اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت فنرسازی خاور با سرمایه 10 میلیارد تومانی که شرکت پارس فنر سهامدار عمده 65.9 درصدی آن محسوب می شود، درصدد است با افزایش سرمایه 100 درصدی،20 میلیارد تومانی شود.

تامین مالی "خفنر" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با 3 هدف جلوگیری از خروج وجه نقد،کاهش هزینه های مالی و اصلاح ساختار مالی درصورت موافقت سازمان بورس انجام خواهد شد.

همچنین،گروه مپنا در نظر دارد با افزایش سرمایه 100 درصدی از محل جذاب سود انباشته،سرمایه فعلی را به 2 هزار میلیارد تومان برساند.

"رمپنا" این تامین مالی را در صورت موافقت سازمان بورس جهت اصلاح ساختار سرمایه و جلوگیری از خروج وجه نقد اعمال می کند.سرمایه گذاری صنایع برق وآب صبا با 47.5 درصد و سرمایه گذاری کارکنان گروه مپنا با 10.9 درصد سهم در ترکیب سهامداری این شرکت بورسی حضور دارند.

در این میان،پیرو مجمع نوبت اول قند ثابت که در 30 آبان سال جاری به حد نصاب نرسید، زمان برگزاری مجمع سالانه نوبت دوم اعلام شد.بر این اساس، "قثابت" ساعت 15 روز یکشنبه 3 دی در محل دفتر شرکت جهت تصویب صورت های مالی به این مجمع می رود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ