کد خبر: ۶۹۱۶۳
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۹/۲۱

انتقاد مرد اول خصوصی سازی ایران از حضور دولت در مدیریت خودروسازان

انتقاد مرد اول خصوصی سازی ایران از حضور دولت در مدیریت خودروسازان

رئیس سابق سازمان خصوصی سازی و مرد اول خصوصی سازی ایران گفت:سهام همه خودروسازان واگذار شده اما دولت با 20 درصد همچنان مدیریت این صنعت را به عهده دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،غلام رضا حیدری کرد زنگنه که خود را مرد اول خصوصی سازی ایران می نامد و مبدع واژه " خصولتی" است درخصوص چالش‌های پیش روی واگذاری سهام عدالت به رادیو گفت: مهمترین مشکل سهام عدالت مربوط به مدیریت دولتی این سهام می شود،هر زمانی که دولتی ها از این مقوله جدا شوند این مسائل و معضلات قطعا حل خواهد شد.

وی افزود: سه نوع تعاونی متعارف، فراگیر ملی و سهامی عام داریم که شرکت های تعاونی سهام عدالت از نوع فراگیر ملی هستند. پیش بینی کردیم برای مجامع این شرکت ها هر هزار نفر می توانند به یک نفر رای بدهند و نمایندگان، مجمع را برگزار کنند.

حیدری کرد زنگنه تصریح کرد: بر اساس آمار 11 درصد خودروسازان خصوصی هستند در صورتی که خودروساز دولتی نداریم و کلیه خودروسازان واگذار شده و دولت حدود 20 درصد سهم دارد اما چون مدیریت به دست دولت است همه تصور می کنند این شرکت ها دولتی هستند. در حال حاضر مشکل اینجاست که دولت مدیریت ها را رها نمی کند و مردم هم نمی پذیرند که با این روند خصوصی سازی انجام شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۹/۲۲
0
0
پاسخ
مرد اول خصوصی سازی ایشان نمی باشند بلکه بنیانگذار آن جناب آقای دکتر علی اکبر عرب مازار هستند
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ