کد خبر: ۶۹۱۷۴
۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۹/۲۲

ورود مجلس به افزایش قیمت بنزین و درخواست تجدیدنظر از دولت
نماینده مجلس عنوان کرد:

ورود مجلس به افزایش قیمت بنزین و درخواست تجدیدنظر از دولت

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس از بررسی احتمال افزایش قیمت بنزین از ابتدای دی‌ماه در این کمیسیون خبر داد و خواستار تجدیدنظر دولت شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی ادیانی‌راد در واکنش به انتشار برخی اخبار مبنی بر افزایش قیمت بنزین از ابتدای دی‌‌ماه به خانه ملت گفت: هرگونه افزایش قیمت‌ حامل‌های انرژی، به‌خصوص بنزین و گازوئیل از سوی مجلس مردود است.

وی با تأکید بر اینکه افزایش قیمت حامل‌های انرژی تا پیش از پایان سال 96 خلاف قانون است، اظهار داشت: افزایش قیمت بنزین موجب تورم افسارگسیخته می‌شود و در شرایط فعلی اقتصادی، به‌هیچ‌‌وجه  منطقی نیست.

این نماینده مجلس ضمن درخواست از دولت برای تجدیدنظر در تصمیم به منظور افزایش قیمت بنزین تصریح کرد: افزایش قمیت بنزین و گازوئیل تبعات جبران‌‌ناپذیری بر پیکره اقتصاد وارد می‌کند و موجب می‌شود تا فشار اقتصادی بر اقشار کم‌درآمد و ضعیف جامعه بیشتر شود.

ادیانی‌ عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه و وزارت نفت در کمیسیون انرژی مجلس جهت بررسی احتمال افزایش قیمت بنزین از ابتدای دی‌ماه انجام شده و هفته آینده این نشست برگزار می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ