کد خبر: ۷۰۲۳۷
۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۹/۲۵

بررسی محرمانه گزینه‌های رهبری آینده
عضو هیات رئیسه خبرگان اعلام کرد:

بررسی محرمانه گزینه‌های رهبری آینده

عضو هیات رئیسه خبرگان با بیان اینکه سلامتی،نشاط و انگیزه رهبر انقلاب بسیار بالااست اعلام کرد: گزینه‌های رهبری آینده به صورت فوق‌العاده محرمانه بررسی و خروجی فقط به مقام معظم رهبری بیان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از انتخاب، آیت الله سیداحمد خاتمی که در برنامه دست خط تلویزیون گفت و گو می کرد درباره زندگی شخصی، حضور در فضای مجازی، بررسی گزینه‌های رهبری و بحث‌های مربوط به نظارت یا مراقبت در عملکرد رهبری مطرح کرد که چکیده نکات مهم آن به شرح زیر است:

- آیت‌الله جنتی به شدت پیگیر هیات اندیشه‌ورز هستند و اگر تاخیر کنیم، توبیخ می‌کند. تلاش و نشاط آیت‌الله جنتی با این سن و سال برای ما قابل تعجب است.

- مهم‌ترین کار خبرگان همین مسئله است و به فضل خدا به وضع بسیار آبرومندانه و فوق‌العاده محرمانه بررسی می‌کنیم و ارزیابی می‌کنیم و خروجی فقط به مقام معظم رهبری بیان می‌شود. بنده در همه این دوره‌ها در هیات رئیسه خبرگان بودم و هیچگاه هم دنبال این نرفتم که ببینیم چه کسانی در مظان هستند یا نیستند؛ چرا که بحمدالله رهبر با نشاطی داریم.

- بدون مبالغه بیان می‌کنم که سلامتی ایشان از بنده که دو دهه از ایشان کوچک‌تر هستم، به مراتب بهتر است؛ ورزش ایشان، کوهپیمایی ایشان سر جای خود است.

-خدا گواه است هر زمانی که به ایشان نگاه می‌کنم، به نشاط ایشان و به انگیزه فراوان ایشان مدام غبطه می‌خورم. شاکر خداوند هستیم که خداوند نعمت رهبر اینچنینی را به ما عنایت کرده است.

-گزینه‌های رهبری آینده به صورت فوق‌العاده محرمانه بررسی می‌شود. سلامتی، نشاط و انگیزه رهبر انقلاب بسیار بالاست.

- مطلقاً در قانون اساسی اسم «نظارت بر رهبری» نیست،در قانون اساسی کلمه «نظارت» نیست.

- کلمه «مراقبت» وجود دارد، اما با این همه که در قانون نیست، مقام معظم رهبری با آغوش باز می‌پذیرند.

-  اعضای مجلس خبرگان حقوق دریافت نمی‌کنند. بسیاری از مذاکرات خبرگان قابل پخش است. تصمیم گرفتیم مذاکرات خبرگان پخش شود، نمی‌دانم چرا متوقف شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ