کد خبر: ۷۰۲۴۷
۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۹/۲۵

افزایش ۲۷۵ درصدی سود رکورددار سال ۹۴ و رشد ۸۸ درصدی یک فلزی

افزایش ۲۷۵ درصدی سود رکورددار سال ۹۴ و رشد ۸۸ درصدی یک فلزی

اولین سود سال مالی آینده فرآورده های نسوز پارس (رکورددار تعدیل سود۹۴)با ۲۷۵ درصد همراه شد و نورد و تولیدقطعات فولادی هم با تعدیل ۸۸ و پوشش ۹۱ درصدی، موجب رشد قیمت دو سهم همگروه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سال 94 شرکت فرآورده های نسوز پارس ، با تعدیل 6 هزار و 150 درصدی سود، رکورددار شد ( از 2.7 تومان به 169.3 تومان) که به دلایلی چون استفاده از مزایای ماده 20 قانون رفع موانع تولید و لحاظ کردن نرخ ارز مبادله ایی برابر با نرخ روز دریافت تسهیلات ارزی رخ داده بود.

با این اوصاف، "کفپارس" 10 میلیارد تومانی درحالی سود هر سهم سال مالی جاری را 24 ریال پیش بینی کرده که اولین سود سال مالی آینده را با 275 درصد افزایش 90 ریال در نظر گرفته است.

باید منتظر ماند و دید که مدیران این شرکت چه توضیحاتی را ارایه خواهند داد تا نماد شرکه از 9 آبان سال جاری تاکنون بسته است ، آماده بازگشایی شود.

همچنین نورد و تولید قطعات فولادی که با سرمایه 14.4 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد، در عملکرد 8 ماهه ، سود هر سهم را 88 درصد افزایش داد و از 366 به 687 ریال ریال رساند. همچنین تا پایان آبان قادر به پوشش 623 ریال معادل 91 درصد از سود جدید شد.

تعدیل سود "فنورد" موجب شد تا سهام شرکت های همگروه مانند مس باهنر و لوله و ماشین سازی امروز با افزایش قیمت همراه شوند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ