کد خبر: ۷۰۲۵۸
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۹/۲۵

فاینانس ۴۰ میلیارد یورویی بانک‌های چینی

فاینانس ۴۰ میلیارد یورویی بانک‌های چینی

رئیس بانک مرکزی از تخصیص فاینانس ۴۰ میلیارد یورویی از سوی بانک‌های چینی خبر داد و اظهارامیدواری کرد مشکل فریز حساب‌های بانکی دانشجویان ایرانی در چین رفع شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،ولی‌الله سیف در خصوص وضعیت روابط بانکی ایران و چین به ایلنا گفت: مذاکراتی با چینی‌‌ها در شرف انجام است. یکی از اقدامات مثبت انجام شده خط فاینانس ۴۰ میلیارد یورویی است که از سوی چینی‌ها برای استفاده در ایران و انجام پروژه‌های سرمایه‌گذاری در نظر گرفته‌ شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه روابط بانکی ما هنوز ساختار مناسبی به خود نگرفته، اظهار داشت: مذاکراتی در شرف انجام است. بعضی از بانک‌های چینی احتیاط‌هایی را می‌کنند اما مقام‌های چینی درصدد این هستند که وارد عمل شده و مشکل را حل کنند. 

سیف در پاسخ به سوال چه اقداماتی برای حل و بازگشایی حساب‌های بانکی فریز شده دانشجویان ایرانی انجام شده است؟ تصریح کرد: این مسئله هم مربوط به همان احتیاط‌ها و مشکلاتی است که بعضی از بانک‌های چینی دارند. بعد از سفری که به چین داشتم، نامه‌ای را در این رابطه نوشتم و امیدواریم با پیگیری‌هایی که انجام می‌دهیم به زودی این مشکل رفع شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ