کد خبر: ۷۰۲۸۴
۰:۳ - ۱۳۹۶/۹/۲۶

رئیس سازمان بورس درباره توقف و بازگشایی نمادها،

رئیس سازمان بورس درباره توقف و بازگشایی نمادها، "های وب" و ... توضیح می دهد

رئیس سازمان بورس درخصوص موضوعات مهم بازارسرمایه از جمله اجرای دستورالعمل توقف و بازگشایی نمادها،عرضه های اولیه، وضعیت بانک های غایب، 50 سالگی بورس،مسئله "های وب"و...توضیح می دهد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، موضوعات مهم بازارسرمایه مانند اجرای دستورالعمل توقف و بازگشایی نمادها ، وضعیت بانک های غایب ، تاخیر در روند عرضه های اولیه ، 50 سالگی بورس ، مسئله روزهای اخیر "های وب" و ... منجر به ایجاد سئوالاتی برای فعالان این بازار شده است.

از سوی دیگر برنامه خبری هر سه ماه یکبار رئیس سازمان بورس و مدیران بورس ها در پایان شهریور برگزار نشده و آخرین برنامه خبری مسئولان بازار سرمایه و حضور در جمع خبرنگاران مربوط به نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه در فروردین سال جاری است. 

بر این اساس، شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار که ماه ها اقدام به برگزاری نشست خبری با رسانه های بازار سرمایه نکرده، صبح فردا دوشنبه در میان خبرنگاران حاضر می شود تا ضمن ارایه گزارش عملکرد و برنامه ها و اقدامات انجام شده ، پاسخ گوی سئوالات باشد.

انتظار می رود مدیران بورس های اوراق بهادار تهران، فرابورس ، بورس کالا و بورس انرژی نیز در روزهای آینده اقدام به برگزاری نشست خبری کنند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» عباس حسنی | ساعت ۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۹/۲۶
4
0
پاسخ
بورس پرس صدای ما سهامدارارو بگوش مسئولین برسانید
منضورم سهامدارای بانکیه بدبخت شدیم زندگیمون داغون
شدرفت صدای مارو هیچ کس نمشنوه
» ناشناس | ساعت ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۹/۲۶
1
0
پاسخ
پیشنهاد با معاملات خارج از ساعت آنهم فقط برای یک سهم مثل کنتورسازی دیگر چه صیغه ای است اگر امکان معامله ای وجود داشته باشد باید برای همه سهم های بسته شده باشد نه یک سهم!


پاسخ:
» ناشناس | ساعت ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۹/۲۶
1
0
پاسخ
توقف نمادهای شرکتها از جمله مشکلات ساختاری بازار سرمایه است علی رغم تاکید وزیر اقتصاد بر لزوم بازگشایی نمادهای متوقف در جمع مدیران بورس و همچنین در گزارش یکصد روزه دکتر کرباسیان به مردم ,همچنان نه تنها نمادهای متوقف عموما بانکی بازگشایی نشده است بلکه همچنان به نظر می رسد توقف نمادها بدون قاعده و قانون در حال اجرا است و خبرهای قبلی مبنی بر بازگشایی 90دقیقه ای یا حداکثر توقف 20روزه آنهم در صورت عدم ارایه شرکت رنگ واقعیت به خود نگرفته است.توقف نمادها با کاهش قدرت نقد شوندگی سرمایه بدترین تنبیه برای سرمایه گذاران خرد و عامل اساسی بیزاری عمومی از بازار سرمایه در کشور ماست.توقف نمادها به صورت دراز مدت نه تنها مشکلی را حل نمی کنند که خود مشکل بزرگتری را ایجاد می کنند این مشکل قطعا یکی از چالشهای مهم در مسیر توسعه بازار سرمایه ایران است بازار سرمایه ایران بدون گذار از این چالشهای اساسی نمی تواند هیچگاه به بازاری پیشرفته و قابل اتکا در ساختار اقتصادی کشور تبدیل شود.

همایون دارابی
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ