کد خبر: ۷۰۲۹۱
۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۹/۲۶

تکذیب برکناری سیف از بانک مرکزی و پشت پرده شایعه

تکذیب برکناری سیف از بانک مرکزی و پشت پرده شایعه

یک منبع آگاه با تکذیب برکناری سیف از ریاست بانک مرکزی، انتشار شایعات مربوط به برخی مدیران و سهامداران متخلف که از برنامه ساماندهی موسسات مالی غیر مجاز متضرر شده اند،دانست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایلنا، یک منبع آگاه با اشاره به اینکه  انتشار چندین باره شایعه تغییر رئیس کل بانک مرکزی ظرف یک ماه گذشته موضوعی نیست که به سادگی بتوان از کنار آن گذشت، گفت: شواهدی در دست است که برخی از متضررین برنامه ساماندهی موسسات مالی غیر مجاز و برخی مدیران فاسد مربوط به این موسسات، اگرچه در زندان هستند اما از طریق عوامل، صحنه گردان انتشار این گونه اخبار کذب هستند و هدف آنها صرفا ضربه زدن به انسجام فکری و عملیاتی سیستم بانکی است.

وی با بیان اینکه تا کنون چندین بار خبر تغییر رئیس کل بانک مرکزی از سوی منابع نزدیک به دولت و شخص نهاوندیان تکذیب شده، افزود: اصرار بر ترویج این شایعه در منابع خبری مشکوک به زد و بند مالی است و لازم است نهادهای نظارتی و قوه قضائیه به این موضوع ورود کنند چرا که این کار مصداق اخلال در نظام بانکی و پولی است.

این منبع آگاه ادامه داد: در دولت قبل برخی از رسانه‌ها برای کمترین انتقاد به روش عملکرد بانک مرکزی از مراجع نظارتی تذکر جدی دریافت می‌کردند اما هم اکنون شاهدیم که مسایل مهمی از این دست به راحتی بازیچه برخی از منابع خبری معلوم الحال می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ