کد خبر: ۷۰۳۱۹
۰:۰ - ۱۳۹۶/۹/۲۷

دو شرکت دیگر هم برنامه افزایش سرمایه دادند

دو شرکت دیگر هم برنامه افزایش سرمایه دادند

دو شرکت بورسی کاشی پارس و نیروکلر هم برنامه افزایش سرمایه از یک محل اعلام را کردند و منتظر طی مراحل لازم و مجوز سازمان بورس شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در ادامه پیشنهاد شرکت های بورسی و فرابورسی برای تامین مالی ، ۲ شرکت بورسی کاشی پارس و نیروکلر هم برنامه افزایش سرمایه ۳۸ و ۲۵ درصدی را از یک محل اعلام کردند.

شرکت کاشی پارس که با سرمایه8.77 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده، برنامه افزایش سرمایه 38 درصدی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعلام کرد.

در این راستا،"کپارس" در صورت موافقت سازمان بورس،تامین مالی 3.3 میلیارد تومانی را جهت اجرای پروژه تولید محصولات پرسلان لعابدار فول پولیش اعمال می کند.کاشی و سرامیک سینا با 53.5 درصد و سرمایه گذاری صنعت و معدن با 23.8 درصد سهم در ترکیب سهامداری این شرکت حضور دارند.

همچنین،شرکت نیروکلر 40 میلیارد تومانی بر طبق گزارش توجیهی هیئت مدیرة،افزایش سرمایه 25 درصدی جهت رساندن سرمایه فعلی به 50 میلیارد تومان را در برنامه دارد.

به این ترتیب، تامین مالی "شکلر" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی با هدف افزایش تولید دو محصول در واحد یزد با مجوز سازمان بورس اعمال می شود.سرمایه گذاری صنعت و معدن با 52 درصد و تاپیکو با 38 درصد،سهامداران این شرکت بورسی تولیدکننده محصولات شیمیایی هستند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ