کد خبر: ۷۰۳۲۸
۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۹/۲۷

پذیره نویسی اوراق سلامت تمدید شد/ نکته مهم برای سرمایه گذاران جدید

پذیره نویسی اوراق سلامت تمدید شد/ نکته مهم برای سرمایه گذاران جدید

زمان پذیره نویسی اوراق ۲ هزار میلیارد تومانی با سود سالانه ۱۷ درصدی از امروز برای سه روز تمدید شد و سرمایه گذاران متقاضی باید به نکته ای مهم توجه کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پذیره نویسی 2 هزار میلیارد تومان از اوراق مرابحه برای خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز وزارت بهداشت که از چهارشنبه گذشته شروع و دیروز به پایان رسید اما فرابورس زمان پذیره نویسی را از امروز تا چهارشنبه جاری تمدید کرد.

به این ترتیب ادامه پذیره نویسی "سلامت6" از امروز تا چهارشنبه 29 آذر در بازار ابزارهای نوین مالی شرکت فرابورس از سرگرفته می شود.

در این میان فرابورس با عنوان "نکته بسیار مهم" اعلام کرد آن دسته از سرمایه گذارانی که در این فرصت سه روز اقدام به خرید اوراق کنند باید علاوه بر وجوه مربوط به معامله اوراق ، سود روز شمار متعلقه را نیز از اول پذیره نویسی یعنی چهارشنبه گذشته 22 آذر ، همزمان با تسویه وجوه پرداخت کنند.

این اوراق با سررسید 4 ساله ، دارای سود سالانه 17 درصد بوده که هر 6 ماه توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به حساب دارندگان این اوراق واریز می شود و سازمان برنامه و بودجه بازپرداخت اصل و سود این اوراق را ضمانت کرده است. پذیره نویسی می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ