کد خبر: ۷۰۳۳۶
۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۹/۲۷

سود ۱۷.۵ درصدی وام مسکن از محل
عضو هیئت مدیره بانک مسکن:

سود ۱۷.۵ درصدی وام مسکن از محل " تسه " کم می شود

عضو هیئت مدیره بانک مسکن گفت: کاهش سود ۱۷.۵ درصدی تسهیلات از محل اوراق حق تقدم جدی بوده و انتظار می رود بتوان خبر خوشی به مردم داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ابوالقاسم رحیمی‌انارکی از برنامه‌ بانک مسکن برای کاهش سود تسهیلات از محل اوراق حق تقدم خبر داد و به تسنیم گفت: درباره سود 17.5 درصدی تسهیلات خرید مسکن از محل اوراق حق تقدم، بررسی‌ها انجام و چند مورد انتخاب شده که بعد از نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این برنامه امسال اجرایی می‌شود، افزود:‌ امیدوار هستیم بتوانیم در این زمینه یک خبر خوشی را برای مردم داشته باشیم. این مسئله به‌صورت جدی در دستور کار بانک قرار دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» بزرگی | ساعت ۳:۰ - ۱۳۹۷/۲/۱۰
0
0
پاسخ
الان که اردیبهشت 97 هستیم حدود 5 ماه از این خبر "جدی" می گذره و خبر خوش در خصوص کاهش سود اوراق تسه نشنیدیم. چرا مسئولین محترم خواب یک عده رو با وعده های بی اساس و "جدی" پریشان می کنند. ضمنا اگه قراره تسهیلاتی برای خانه اولی ها قایل بشن، عدالت و انصاف حکم می کنه برای همه اقشار به یک شکل عمل کنن، چرا امثال من که سالها از زندگی خانواده زدن و قسط سنگین مسکن پرداخت کردن، الان باید از تسهیلات کم بهره بی نصیب بشن. نمایندگان محترم مردمی لطفا جهت برقراری عدالت پیگیری بفرمایند.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ