کد خبر: ۷۰۳۳۷
۱۰:۹ - ۱۳۹۶/۹/۲۷

آخرین وضعیت
بورس پرس خبر می دهد:

آخرین وضعیت "های وب" در سازمان بورس و زمان تقریبی بازگشایی نماد

آخرین وضعیت "های وب" با جلسه امروز مدیرعامل با مسئولان سازمان بورس، عدم دریافت استعلام کانون کارشناسان رسمی دادگستری و عدم بازگشایی قطعی نماد در هفته جاری همراه شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،"های وب" را باید یکی از شرکت های پرحاشیه بازار سهام در سال جاری دانست که به رغم ورود از 22 شهریور به دلایلی چون خرید 100 درصد سهام پارس آنلاین ، نحوه اطلاع رسانی مدیرعامل و سهامدار عمده 86 درصدی ،خرید 800 هزار سهم در روز دوم حضور در بورس توسط یک شخص حقیقی ، رشد 110 درصدی سهام، مواضع سازمان بورس، شفاف سازی های چندین باره و...در مرکز توجه فعالان قرار گرفته است.

در این میان نماد این شرکت 400 میلیارد تومانی بعد از توقف حدود 40 روزه و بازگشایی در 14 آذر، بار دیگر از چهارشنبه گذشته بسته شد که ناشی از ابهامات جدید نهاد ناظر بعد از انتشار توضیحات شرکت و ناشی از ارزشگذاری سهام بود که با ابطال معاملات 57 میلیارد تومانی هم همراه شد.

بعد از توقف نماد "های وب" و ابطال چهارشنبه گذشته معاملات سهام ، ایمان میری که با نحوه اطلاع رسانی خاص خود ، رویکرد تازه ایی را در پیش گرفته بود و شب قبل از توقف نماد جلسه خبری - تحلیلی را برگزار کرده بود ، به سازمان بورس رفت تا هم شنوایی مواضع و ابهامات سازمان بورس باشد و هم ارایه دهنده توضیحات.

در این جلسه مسئولان سازمان بورس انتقاداتی از میری بابت اعلام قیمت هزار تومانی هر سهم "های وب" در واگذاری بلوک 17 درصدی و ارزشگذاری سهام و ... مطرح کردند که با پذیرش و عذرخواهی وی همراه و منجر به کاهش حضور در فضای مجازی و اطلاع رسانی و پاسخ به سئوالات عدیده سهامداران در روزهای اخیر شد.

براساس این گزارش، درحالی طی روزهای اخیر موافقان و مخالفان "های وب" به اعلام مواضع در شبکه های اجتماعی و رسانه ها پرداخته اند که آخرین پیگیری های بورس پرس از این شرکت حکایت از آن دارد ، توقف نماد با تصمیم هیات مدیره سازمان بورس بوده تا بررسی های لازم از ابهامات جدید و مربوط به معامله سهام پارس آنلاین و واگذاری دو بلوک 17 درصدی "های وب" انجام شود.

همچنین استعلام از کانون کارشناسان رسمی دادگستری تا به امروز دریافت نشده اما میری بعد ازظهر امروز به سازمان بورس خواهد رفت تا ضمن ارایه توضیحات ، درباره نحوه واگذاری سهام خود و تامین منابع مالی برای خرید 100 درصد سهام پارس آنلاین نکات لازم را شرح دهد و شاید هم مدل دیگری برای جابجایی پیشنهاد دهد.

با این اوصاف ، بازگشایی نماد "های وب" قطعا" در هفته جاری نخواهد بود و احتمال اینکه هفته بعد نماد باز شود بستگی به استعلام کانون کارشناسان ، توضیحات و برنامه میری در واگذاری سهام ، بررسی و تصمیم سازمان بورس و... دارد.

این درحالی است که برنامه خبری صبح امروز رئیس سازمان بورس برگزار شده و انتظار می رود شاپور محمدی در مورد این شرکت توضیح دهد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ