کد خبر: ۷۰۵۱۲
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲

دو فراورده لبنی گران شد/عدم اطلاع رسانی سازمان حمایت
توسط تولیدکنندگان:

دو فراورده لبنی گران شد/عدم اطلاع رسانی سازمان حمایت

انواع محصولات لبنی برخی شرکت ها، حتی با وجود تعیین قیمت از سوی سازمان حمایت افزایش قیمت داشته و این افزایش قیمت در حال تسری به سایر برندها است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم،  قیمت محصولات لبنی حتی محصولات پرمصرفی که قیمت آنها تحت نظارت رسمی سازمان حمایت تعیین می‌شود، افزایش‌یافته اما هنوز این سازمان خبری مبنی بر قانونی یا غیرقانونی بودن افزایش قیمت محصولات لبنی نداده است.

آخرین قیمت مصوب هر پاکت شیر نایلونی 900 گرمی 1.5 درصد در پایگاه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات 1520 تومان درج‌شده که اکنون دریک برند به 1700 تومان و در برندی 1800 تومان، افزایش‌یافته است.

آخرین قیمت  شیر بطری پرچرب  نیز در پایگاه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات، 2 هزار و  440 تومان درج شده بوده که اکنون در برخی برندها با افزایش 2 مرحله‌ای به 3 هزار تومان افزایش‌یافته و در برندی‌های دیگر به قیمت 2 هزار و 700 تومان به فروش می‌رسد.

درحالی‌که آخرین قیمت هر پاکت شیر استریل تتراپک کم‌چرب (1.5 درصد چربی) در این پایگاه اطلاع‌رسانی 2800 تومان درج‌شده،این قیمت در برخی از برندهای لبنی با افزایش دو مرحله‌ای  به 3 هزار و 200 تومان رسیده است.

بنابراین گزارش،قیمت انواع ماست نیز در هفته‌های گذشته افزایش‌یافته به‌طوری که یکی از فروشندگان به این خبرگزاری گفت: باید به‌صورت هفتگی قیمت ماست را چک کنیم تا به قیمت کمتری به فروش نرسد، زیرا هر از چند گاهی قیمت این محصول دربرند‌های مختلف افزایش می‌یابد.قیمت یک ماست نیم  کیلویی کم‌چرب در کمتر از یک هفته 500تومان افزایش یافته و از 2 هزار و 500 تومان به 3 هزار تومان رسیده است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ