کد خبر: ۷۰۵۱۷
۰:۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۳

مجمع سالانه یک دارویی+ زمان افزایش سرمایه ۲ شرکت

مجمع سالانه یک دارویی+ زمان افزایش سرمایه ۲ شرکت

داروسازی اسوه به همراه دو شرکت فرابورسی سرمایه گذاری مسکن زاینده رود و بیمه تعاون،زمان برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرمایه گذاری مسکن زاینده رود که با سرمایه 5 میلیارد تومانی دارای دوره مالی منتهی به شهریور است،با اتمام سال مالی در ساعت 10 روز چهارشنبه 13 دی درمحل بانک مسکن شعبه مرکزی اصفهان جهت تصویب صورت های مالی به مجمع سالانه می رود.

همچنین سهامداران دو شرکت بورسی و فرابورسی داروسازی اسوه در ساعت 15 روز یکشنبه 17 دی درمحل شرکت واقع در کیلومتر 4 جاده قدیم کرج و بیمه تعاون در ساعت 15 روز سه شنبه 12 دی در هتل ارم جهت تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه به مجمع فوق العاده روانه می شوند.

داروسازی اسوه 25 میلیارد تومانی که سرمایه گذاری شفادارو سهامدارعمده 65.3 درصدی آن محسوب می شود،مجوز افزایش سرمایه 200 درصدی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی از سازمان بورس گرفت تا سرمایه فعلی را به 75 میلیارد تومان برساند.تامین مالی 50 میلیارد تومانی "داسوه"، جهت اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش اعمال می شود.

بیمه تعاون 28 میلیارد تومانی نیز که بانک توسعه تعاون 15 درصد سهم آن را داراست،مجوز افزایش سرمایه 75 درصدی را گرفت تا سرمایه فعلی را به 49 میلیارد تومان برساند.64 درصد تامین مالی "وتعاون" معادل 17.8 میلیارد تومان از محل جذاب سود انباشته و 11 درصد مابقی معادل 3.2 میلیارد تومان از محل سایر اندوخته ها اعمال و صرف حداقل سرمایه برای موسسات بیمه غیردولتی و افزایش سطح توانگری شرکت می شود.

بنابراین گزارش،مجمع فوق العاده این شرکت فرابورسی می تواند با افزایش سرمایه 206 درصدی از 49 به 150 میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی کردن ان را به مدت 2 سال به هیات مدیره واگذار کند تا پس از اخذ مجوز سازمان نسبت به عملی کردن آن اقدام کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ