کد خبر: ۷۰۵۲۳
۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۳

شناسنامه ایی برای مسیرهای خروجی و ورودی تهران
استاندار تهران اعلام کرد:

شناسنامه ایی برای مسیرهای خروجی و ورودی تهران

استاندار تهران گفت: شناسنامه مسیرهای خروجی و مبادی ورودی شهرهای استان تهران برای تعیین و تفکیک مسیر تردد مردم و تردد شهروندان باید تهیه شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از مهر، محمد حسین مقیمی در جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران که با حضور کمیته های چهارده گانه در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: هماهنگی مطلوبی بین شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهر تهران صورت گرفته است.امداد رسانی در ساعت اولیه بروز بحران یک اصل اساسی در مدیریت بحران است.

وی تهیه شناسنامه از مسیرهای خروجی و مبادی ورودی شهرها وشهرستان های استان تهران برای تعیین و تفکیک مسیر تردد مردم و تردد شهروندان را ضروری دانست.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر مقاوم سازی بافت فرسوده افزود: بسیاری از شهرستان های استان تهران دارای سوله مدیریت بحران هستند و آمادگی لازم را هنگام وقوع زلزله دارند.باید از طریق رسانه ها به آموزش همگانی مردم بپردازیم.

بر اساس این گزارش،ساعت ۲۳:۲۷  چهارشنبه هفته گذشته تهران با زلزله ای نسبتا شدید لرزید. این زلزله دراستان های البرز و قم همچنین در بخش هایی از قزوین ، گیلان و استان مرکزی نیز احساس شد.مرکز این زلزله،مرز استانهای تهران و البرز حوالی ملارد(تهران) و قدرت آن ۵.۲ ریشتر بودکه در عمق ۷ کیلومتری زمین رخ داد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ